اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهنوج خبر داد

دستگیری 3 شرور بزرگ در کهنوج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری 3 شرور بزرگ در کهنوج خبر داد.

دستگیری 3 شرور بزرگ در کهنوج

عباس خاکی‌نهاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی سه نفر از چریک‌های شرور معدوم اصغر نارویی که پس از به هلاکت رسیدن وی، به مدت چند سال در شهرهای جنوبی از جمله کهنوج ، قله‌گنج، منوجان و شهرستان‌های بندرعباس و ایرانشهر اقدام به شرارت و ناامنی می‌کردند، دستگیر کردند.

وی افزود: این سه شرور با نام‌های کریم نارویی، الله‌بخش بلوچ‌زهی و ایرج نارویی پس از چهار سال اقدام‌های شرارت در ایرانشهر به کهنوج آمده و در محله ناصرآباد این شهر اقامت کردند که بلافاصله مأموران ما طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج بیان داشت: این سه شرور طی اعترافاتشان اظهار داشتند که از عوامل شرور معدوم اصغر نارویی بودند و از جمله اقدامات و شرارت‌های آنان با گروگان‌گیری در سال‌های 82، 84 و 85، سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت در سال‌های 83 و 84، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، راه‌بندی و اخاذی از مردم و درگیری با نظامیان گردان 103 علی‌ابن ابیطالب در سال 84 است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول