اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملموس بودن خدمات دولت در شرق استان تهران

مسئولان اقدامات خود را رسانه‏ای ‏کنند

خبرگزاری فارس: مدیر واحد مرکزی خبر در شمال‏شرق استان تهران گفت: مسئولان شمال‏شرق استان تهران باید امور اجرایی خود و خدمات دولت را در این مناطق از طریق رسانه‏های جمعی اطلاع‏رسانی کنند.

مسئولان اقدامات خود را رسانه‏ای ‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، "علی حمزه‏ای" در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه، "علی‏رضا قاسمی‏فرزاد" فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: از دو هفته گذشته، فعالیت رسمی دفتر واحد مرکزی خبر در حوزه سه شهرستان شمیرانات، دماوند و بخش مرکزی تهران آغاز شده است.

وی ادامه داد: البته پیش از این، در 10 سال گذشته نیروهای فعالی در این مناطق با تلاشی وافر به مخابره اخبار منطقه مبادرت می‏ورزیدند که باید از آنها تقدیر کرد.

حمزه‏ای با اشاره به پاره‏ای از فرمایشات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خویش فرمودند که "متأسفانه دشمن کوچک‏ترین ضعف‏های ما را توانست به صورت بزرگ‏ترین مشکلات نشان دهد؛ اما ما نتوانستیم بزرگ‏ترین خدمات ارائه شده به کشور را حتی به کوچک‏ترین شکل به مردم برسانیم".

مدیر واحد مرکزی خبر در شمال‏شرق استان تهران با بیان اینکه قسمتی از این ضعف به خبرنگاران باز می‏گردد، اضافه کرد: مسئولان شمال شرق استان تهران باید قبول کنند که بخش دیگری از این کاستی به دلیل شیوه عملی آنها درباره موضوع خبر و اطلاع‏رسانی است.

حمزه‏ای افزود: بی‏اطلاع ماندن خبرنگاران از برخی وقایع خبری در حالی صورت می‏گیرد که علاوه بر واحد مرکزی خبر، سایر رسانه‏های جمعی نظیر خبرگزاری‏ها و روزنامه‏های محلی و استانی نیز در این خطّه کاملا فعال هستند.

مدیر واحد مرکزی خبر در شمال‏شرق استان تهران با قدردانی از مسئولان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در این شرایط، شماری از مسئولان مانند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شمال‏شرق استان تهران و شهردار دماوند همکاری شایانی با واحد مرکزی خبر داشتند.

وی ادامه داد: هدف ما از تهیه خبر تنها انجام وظیفه است و کار خبرنگار واحد مرکزی خبر طبق نظر مقام معظم رهبری تنها اطلاع‏رسانی است.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول