اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی تبریز:

برخورد با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: با هر گونه دریافت کرایه اضافی برخورد خواهد شد.

برخورد با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تبریز، رحمان ایمان‌نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جدید تا به حال هیچگونه افزایشی برای نرخ کرایه تاکسی‌ها به این سازمان ابلاغ نشده با رانندگانی که به صورت خودسرانه نسبت به دریافت کرایه اضافی، تحت هر عنوانی اقدام کنند به صورت قاطع برخورد خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از خدمات غیرقابل انکار رانندگان زحمت‌کش و کم ادعای تاکسی در بخش حمل و نقل درون شهری، هر گونه افزایش در نرخ کرایه‌ها را منوط به تصویب شورای محترم اسلامی شهر و ابلاغ آن توسط مقامات ذی‌ربط و اطلاع رسانی از طریق این سازمان اعلام کرد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تبریز خاطرنشان کرد: گشت‌های خودرویی و بازرسان محسوس و نامحسوس این سازمان در سطح شهر فعالیت تاکسی‌ها را رصد کرده و از فعالیت متخلفان جلوگیری خواهند کرد و نیز  واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان با شماره تلفن 4796799 و همچنین صندوق صوتی رسیدگی به شکایات به شماره  4761000 برای رسیدگی به گزارشات و شکایات مطرح شده شهروندان در این زمینه آماده هرگونه همکاری است. 

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول