اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

بهره‌برداری از گاز طبیعی در 21 شهر و 200 روستای کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته گام بلندی در توسعه گازرسانی به شهرهای محروم استان برداشته‌ایم که بهره‌برداری از گاز‌ طبیعی در 21 شهر و 200 روستای کرمانشاه از جمله این توفیقات است.

بهره‌برداری از گاز طبیعی در 21 شهر و 200 روستای کرمانشاه

نقی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: شرکت گاز استان در پرتو حمایت‌های دولت خدمتگزار و با تلاش مستمر توانسته است با جذب به‌موقع اعتبارات توفیقاتی کسب کند.

کمالی تصریح کرد: اجرای چهار هزار و 500 کیلومتر شبکه‌گذاری‌، 490 کیلومتر خطوط انتقال‌، بهره‌مندی 344 هزار مشترک گاز خانگی از گاز طبیعی از جمله فعالیت‌های شرکت گاز استان در سال گذشته بود.

وی افزود: همچنین در سال گذشته بیش از 15 هزار مشترک در بخش‌های صنعتی‌، تجاری و عمومی پذیرش شدند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان با اشاره به نصب 184 هزار انشعاب گاز، ادامه داد: همچنین 21 شهر و 200 روستا از گاز طبیعی بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت به 51 جایگاه سی‌ان‌جی در گستره استان گازرسانی شده است، خاطرنشان کرد: گازرسانی به بیش از 100 واحد عمده صنعتی از قبیل نیروگاه‌ها و کارخانجات بزرگ نیز از دیگر اقدمات انجام شده در سال 90 بود.

کمالی عملکرد شرکت گاز در سال 90 را مطلوب عنوان کرد و گفت: در سالی که گذشت تلاش‌های بسیار خوبی از سوی شرکت گاز استان در جهت گسترش دامنه خدمت‌رسانی به مردم و اجرایی کردن فرمان جهاد اقتصادی به انجام رسید.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان گفت: در بخش گازرسانی شهری سه شهر قصرشیرین، کوزران و گهواره به شبکه گاز متصل شدند که به دنبال آن علاوه بر پاسخگویی به مطالبات‌، گام بلندی در زمینه توسعه گازرسانی در شهرهای محروم استان برداشته شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول