اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز:

مشکلات موجود در تعویض تاکسی‌های فرسوده باید رفع شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: مشکلات موجود در تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده باید از سوی مسئولان رفع شود.

مشکلات موجود در تعویض تاکسی‌های فرسوده باید رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سازمان تاکسیرانی تبریز، رحمان ایمان‌نژاد اظهار کرد: از طریق مسئولان استانی و کشوری پیگیری‌های گسترده توسط این سازمان برای رفع موانع موجود در تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با وجود وعده‌های مسئولان مبنی بر تسهیل مراحل تبدیل به احسن از جمله ارائه تسهیلات بانکی با شرایط آسان و کوتاه بودن زمان انتظار برای دریافت تاکسی جایگزین، متاسفانه شاهد تحمیل شرایط سخت و زمان‌بر در فرآیند تبدیل به احسن تاکسی‌ها هستیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز ادامه داد: از جمله موانع ایجاد شده توسط بانک‌عامل مانند تقاضای دو نفر ضامن کارمند برای ارائه تسهیلات و نیز عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های جایگزین توسط راهور بوده‌ایم که این  عوامل معمولا زمان انتظار دریافت تاکسی جایگزین برای تاکسی‌های فرسوده را به بیش از سه ماه می‌رساند.

وی گفت: این در حالی است که در طول این مدت با توجه به اینکه خودروی فرسوده از مالک آن تحویل گرفته شده، نه تنها امکان امرار معاش برای وی از بین رفته بلکه از محل درآمدی که از بین رفته باید اقساط تسهیلات بانکی را نیز پرداخت کنند که این امر خود باعث ایجاد مشکلات دیگری برای تاکسیرانان می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود: طبق اعلام مسئولان مربوطه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، در صورت عدم شرکت مالکان تاکسی‌های فرسوده در طرح نوسازی، خودروهای آنها با منع تردد و ابطال سهمیه سوخت و یا حذف از طرح تبدیل به احسن مواجه خواهند شد.

ایمان‌نژاد در ادامه ضمن ابراز امیدواری به حصول نتیجه برای پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی تبریز، رفع موانع و مشکلات تاکسیرانان که به صورت کشوری در تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده با آنها مواجه بوده و از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه نیز محسوب می‌شوند، از مسئولان مربوطه درخواست مساعدت و همراهی را کردند. 

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول