اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

6 هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره‌مند می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرایی شدن پروژه گازرسانی در دست اجرای این شرکت 6 هزار و 353 خانوار موثر ساکن در منطقه از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

6 هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره‌مند می‎شوند

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس برنامه پنجم توسعه عملیات گازرسانی به 70 روستای این استان در دست بررسی است.

وی افزود: با اجرایی شدن این تعداد پروژه گازرسانی 6 هزار و 353 خانوار موثر ساکن در منطقه از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

هیبتیان سرمایه مورد نیاز برای اجرای طرح‌های گازرسانی این شرکت را 222 هزار میلیون ریال اعلام و گفت: هزینه نصب هر انشعاب گاز 41 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اسامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در سال 91، گفت: قلعه سنگی، چهار موران، بخش‌آباد، حیدرآباد، غلام‌آباد ده نو، توله دان، ملک شیر، وره زرد، سرزرد، اسلام‌آباد، ده کهنه هلو سعد، سرقلعه، کنمی، کاهیدان، چوله دان، سرمازه، سربنه، آب تلخک، شهرک کاظمیه، شهرک شیاسی، زن و قاییدان، دورک قنبری، عزت‌آباد، شکرآباد، شلیل علیا، شهرک محمدیه، بهلول آباد از جمله این روستاها است.

وی در ادامه با اشاره به نمونه‌هایی از خسارت‌های پرداختی بابت توقف به پیمانکاران در پروژه‌های مختلف، گفت: خط تغذیه دشت زرین 306 میلیون ریال، گازرسانی به روستاهای هیرگان 200 میلیون ریال، گازرسانی به پهنا و آزادگان 178 میلیون ریال، گازرسانی به قطب صنعتی شوراب 102 میلیون ریال، گازرسانی به شوراب کبیر 94 میلیون ریال خسارت در بر داشته است.

هیبتیان با اشاره به درخواست‌های مردمی، گفت: دادن مجوز راه به صورت ویژه قنوی جاده، حل مشکل ترانشه‌برداری به ویژه در جاده‌های بین روستایی و کم تردد، همکاری هرچه بیشتر فرمانداری‌ها در راستای رفع مشکلات اجتماعی، پیگیری حل کمبود مشکلات مالی به هر نحو ممکن، تسریع در صدور مجوزات تغییر کاربری، تسریع در اجرای طرح‌های هادی روستایی از جمله این درخواست‌ها محسوب می‎شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات اجرایی نشدن پروژه‌های این شرکت، گفت: هزینه‌های مربوط به ترانشه‌برداری در تحلیل‌های اقتصادی مربوط به پروژه‌ها لحاظ نشده است، هزینه‌های مربوط به خسارت‎های پرداختی به پیمانکاران به دلیل عدم آزادسازی مسیر و عدم التزام به تعهدات در تحلیل‌های اقتصادی مربوط به پروژه‌ها لحاظ نشده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول