اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خبر داد

ورود بازرسان امر به معروف به ادارات غیردولتی گیلان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از تشکیل سرتیم‌های بازرسی امر به معروف و نهی از منکر برای ورود به اداره‌ها و سازمان‌های غیردولتی و خصوصی استان خبر داد.

ورود بازرسان امر به معروف به ادارات غیردولتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده صبح امروز در جمع اعضای کمیته ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف استان فعالیت این کمیته را یکی از قوی‌ترین ستادها و زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان دانست.

وی افزود: در امر ترویج عفاف و حجاب تاکنون گام‌های اولیه برداشته شده و تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه آغاز کار این کمیته از اداره‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی است، خاطرنشان کرد: تاکنون در این راستا نتایج مطلوبی حاصل شده و گام بعدی کمیته مذکور برنامه‌ریزی برای اداره‌ها و سازمان‌های خصوصی است. با اجرای برنامه‌های کمیته عفاف و حجاب در اداره‌های دولتی می‌توان ادعا کرد که بدحجابی و یا هر عملی که مغایر با شان نظام باشد در این نهادها به حداقل رسیده است.

شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه همیاری نهادها در این راستا موجب شده تا معضل بدحجابی در اداره‌ها وجود نداشته باشد، اذعان کرد: پوشش کارکنان اداره‌های دولتی موجب شده تا مراجعه کنندگان نیز حجاب خود را در مراجعه به اداره‌های دولتی رعایت کنند.

وی از تشکیل سر تیم‌های بازرسی برای ورود به سازمان‌های غیر دولتی در عرصه‌های مختلف جامعه خبر داد و گفت: به‌زودی بازتاب مثبتی از این عملکرد را در جامعه رقم می‌زنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان با اشاره به تعامل نیروهای انتظامی با عنوان «گروه امنیت اخلاقی» با کمیته مذکور خواستار افزایش نیروها و امکانات این گروه با کمیته شد و افزود: با افزایش تعداد نیروها و خودروهای گشت گروه امنیت اخلاقی شاهد حداقل 16 تا 17 ساعت گشت شهری این گروه در سطح شهر می‌شویم.

وی از مسئولان قضایی استان نیز خواستار حمایت از تلاشگران عرصه مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی شد و بیان کرد: تلاشگران این عرصه برای ادامه تلاش خود نیازمند حمایت هستند.

مهرداد مهرگان مسئول اطلاعات امنیت نیروی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور کاهش عرضه و برخورد با ناهنجاری‌ها در کف خیابان‌ها را از ماموریت‌های اصلی گروه امنیت اخلاقی در سطح شهر دانست و اظهار کرد: رویکرد ما در ابتدا پیشگیرانه و همراه با آموزش است و در صورت انجام دوباره جرم و اصرار بر آن، با مجرم برخورد صورت می‌گیرد و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

در جلسه مذکور از فعالان عرصه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف گیلان قدردانی شد.

ا‌نتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول