اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منطقه دو بروجرد خبر داد

بهره‌مندی 5700 خانوار از امکانات مستمری کمیته امداد بروجرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد منطقه دو بروجرد گفت: در حال حاضر 5 هزار و 700 خانوار از امکانات مستمری کمیته امداد بروجرد استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی 5700 خانوار از امکانات مستمری کمیته امداد بروجرد

علی معظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: در سال‌های اخیر بیش‌ترین تلاش کمیته امداد در بخش اشتغال بوده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد با ارائه وام مورد نیاز به خانوارهای مددجو عمده مشکلات آنها را حل می‌کند که این مددجویان به مرور در زمینه مالی به استقلال لازم دست می‌یابند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بروجرد اظهار داشت: در سال گذشته 675 طرح اشتغال را در زمینه‌های مختلف مانند کشاورزی، صنایع کوچک، صنایع دستی در بروجرد داشتیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان وام به افراد تحت پوشش کمیته امداد برای ایجاد اشتغال‌های کوچک داده شده است.

معظمی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کمک به محرومین، مستضعفان و آسیب دیدگان تاسیس شده است اما این نهاد تلاش می‌کند، با اجرای برنامه‌های گوناگون آثار محرومیت و فقر از زندگی افراد تحت پوشش کمیته امداد برداشته شود.

وی متذکر شد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد این است که با ارائه خدمات لازم به افراد تحت پوشش، سالانه 10 درصد این مددجویان توانمند و خودکفا شده و از چرخه حمایتی مستمری خارج شوند و مستمری آنها به خانواده‌های دیگر پرداخت شود.

معظمی یادآور شد: ارائه خدمات فرهنگی، درمانی، تهیه جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به افرادی که با گرفتن وام‌های اشتغال خودکفا می‌شوند، ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: با دادن وام‌های اشتغال و ارائه خدمات دیگر به مددجویان، این نهاد یک کار چند خدمته انجام می‌دهد.

معظمی گفت: در حال حاضر 10 هزار و 600 نفر در قالب 5700 خانوار از امکانات مستمر کمیته امداد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول