اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کرمان خبر داد

واگذاری اشتغالزایی شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام استان کرمان گفت: طبق قانون در شهرهای زیر 20 هزار نفر مسئولیت اشتغالزایی به کمیته امداد واگذار و مقرر شده است.

واگذاری اشتغالزایی شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، محمد علیزاده صبح امروز در جشن پایان مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) راین با اشاره به مأموریت این نهاد در سال 90 برای اشتغالزایی اظهار داشت: این نهاد مأمور بود 18 هزار شغل در استان کرمان ایجاد کند که این مأموریت را با موفقیت به انجام رسانید و در راین نیز 461 شغل در این راستا ایجاد شد.

وی با اشاره به عدم وجود مشکل در زمینه اعتبارت افزود: در سال گذشته 46 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارت بانکی وام اشتغالزایی به متقاضیان اعطا شده و هنوز 30 میلیارد تومان نیز موجود است.

معاون خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام استان کرمان گفت: طبق قانون در شهرهای زیر 20 هزار نفر مسئولیت اشتغالزایی به کمیته امداد واگذار شده و مقرر شده است که به 10 درصد افراد نیازمند زیر پوشش وام اشتغالزایی 10میلیون تومانی داده شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش راین دراین زمینه بسیار فعال بوده است و در حال حاضر نیز رتبه اول را در زمینه راه‌اندازی کارگاه‌های فرشبافی استان در اختیار خود دارد این میزان به 30 درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول