اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده:

پرداخت 608 مورد وام اشتغالزایی در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده از پرداخت 608 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد.

پرداخت 608 مورد وام اشتغالزایی در شهرستان خدابنده

علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 700 گاو شیری در اختیار مددجویان قیداری است، اضافه کرد: همچنین 150 کندوی زنبور عسل نیز در اختیار مددجویان قیداری قرار داده شده است.

وی همچنین با اشاره به نظارت کامل بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی اضافه کرد: به منظور اینکه اعتبارات و وام‌های پرداختی به مددجویان در همان زمینه‌ای که اعتبارات اختصاص یافته است، هزینه شود، بازرسان کمیته امداد به صورت مستمر بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی نظارت می‌کنند.

ملکی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد خدابنده در راستای اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 743 خانوار به عنوان مجریان طرح‌های اشتغال زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند.

وی اذعان داشت: برای این گروه از افراد از آغاز تاسیس کمیته امداد خدابنده طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اقدامات این نهاد در سال گذشته اضافه کرد: پرداخت 183 مورد وام کسب و کار خرد به مددجویان زیر پوشش این نهاد، پرداخت 262 مورد وام مشاغل خانگی و همچنین 163 مورد وام کار انگیزی از جمله اقداماتی بود که در زمینه طرح‌های اشتغالزایی مددجویان قیداری انجام شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول