اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی صورت گرفت

اشتغال‌زایی 3 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌رضوی از اشتغال 3 هزار خانوار تحت پوشش با دریافت وام خوداشتغالی خبر داد.

اشتغال‌زایی 3 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد

علی اصغر حاجی‌نقی در حاشیه نمایشگاه یکصدمین سفر هیئت دولت به استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: در پی ایجاد وام خوداشتغالی و پرداخت آن به خانواده‌های واجد شرایط در استان خراسان‌رضوی طبق آخرین آمار به دست آمده در روز گذشته 3 هزار خانوار هم‌اکنون به اشتغال پایدار و خودکفایی رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه این اتفاق از برکات سفرهای استانی حاصل شده است، افزود: این آمار در مقایسه با سه سال گذشته به دست آمده است که در این زمینه کمیته امداد با ایجاد وام خوداشتغالی و پرداخت آن به مددجویان و درخواست‌کنندگان واجد شرایط این فرصت را فراهم کرده‌است.

وی تاکید کرد: در بعضی از مواقع ما به کسانی که از این وام‌ها استفاده کرده و در زمینه اشتغال خودکفایی موفق بوده‌اند برای توسعه کسب و کار نیاز به اعتبارات بیش‌تری داریم.

حاجی‌نقی گفت: یکی از درخواست‌های ما از دولت در این سفر این است که علاوه بر افزایش اعتبارات وام خوداشتغالی برای ایجاد اشتغال در زمینه کسب و کار و فراهم شدن شرایط کار برای کارآفرینان، به مدیریت اقتصادی نیز توجه بیش‌تری داشته باشد.

وی افزود: در سال جاری که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال "حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"است ما از دولت و ریاست جمهور درخواست می‌کنیم که با مدیریت اقتصادی در زمینه واردات کالا و جلوگیری از بالارفتن نرخ تورم موجبات رفع اشکال را در زمینه کسب و کار تولیدکنندگان مشاغل خانگی و کسانی که با استفاده از وام‌های خوداشتغالی به خودکفایی رسیده‌اند، فراهم کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول