اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران:

نقش رسانه در مهندسی فرهنگی جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران گفت: نقش ارتباطات و رسانه در مهندسی فرهنگی بی‌بدیل است.

نقش رسانه در مهندسی فرهنگی جدی گرفته شود

احمد مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: استفاده از فناوری‌های نوین و جدید از نیازهای اساسی نظام ارتباطی کشور است و دیگر بدون استفاده از این فن‌آوری‌ها نمی‌توان مدعی یک ارتباط دوسویه و همه جانبه بود.

وی تاکید کرد: توجه به نظام جامع و کارآمد ارتباطاتی و رسانه‌ای و به کارگیری آن در دستگاه‌های اجرایی نیز می‌تواند زمینه ارتباط دوسویه با مخاطبان را فراهم کرده و روابط عمومی‌ها را در نیل به اهداف سازمانی یاری کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری نقش رسانه‌های مجازی را در جهت برقراری ارتباط مستمر ستود و تصریح کرد: اگر مدیران پایگاه‌ها و رسانه‌های خبری در تهیه و ارسال اخبار، آموزه‌های دینی و انقلابی و ارزش‌های اخلاقی را مورد توجه قرار دهند می‌توانند در مهندسی فرهنگی و رسیدن به یک جامعه نمونه و الگو، پیشگام باشند.

نائب رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران ایجاد محیط تعاملی، امکان دسترسی آسان به آخرین اطلاعات و اخبار مورد نیاز، انتقال بسیار سریع و با صحت و دقت بالای اطلاعات، کاهش هزینه‌ها و استفاده از سیستم‌های هوشمند و کارآمد را از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امتیازات بهره‌گیری از اینترنت و فناوری‌های نوین ذکر کرد و از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای رسیدن به جایگاه بایسته روابط عمومی در سازمان و تحقق اهداف سازمانی، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی را در اولویت قرار دهند.

مظفری همچنین به نقش مهم رسانه‌های مجازی مازندران در عرصه تولید خبر و گزارش اشاره کرد و گفت: امروزه نقش و جایگاه مهم خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در عرصه اطلاع‌رسانی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از رسانه‌های مکتوب نیز از اخبار تولیدی رسانه‌های مجازی بهره می‌برند.

وی در پایان متذکر شد: اطلاع‌رسانی مناسب، مشارکت‌جویی، همگرایی با مخاطبین، تبلیغ مناسب و ترغیب و اقناع زمانی در سازمان محقق می‌شود که روابط عمومی بتواند وظایف خود را بر محور ارتباطات با بهره‌گیری از فناوری‌های روز بنا کند.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول