اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

رسانه‌ها مشاوران امین مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: رسانه‌ها بهترین راه ارتباط با مردم به شمار می‌روند.

رسانه‌ها مشاوران امین مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی عصر امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران در چالوس بیان داشت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع و بیان اقدامات انجام شده توسط مسئولین و همچنین ارایه انتقادات آرامش را به مردم هدیه می‌دهند.

وی اظهار داشت: شهرستان چالوس در حوزه رسانه یکی از شهرستان‌های فعال محسوب می‌شود که دارای دو هفته نامه، یک ماهنامه، یک سایت خبری، دو دفتر سرپرستی روزنامه و 10 دکه مطبوعاتی است.

نماینده دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: ادارات شهرستان باید ارتباطی نزدیک با رسانه‌ها داشته باشند تا مردم از این طریق با فعالیت‌های انجام شده حوزه‌های مختلف آشنا شوند.

رضایی تاکید کرد: اصحاب رسانه در شهرستان مشکلاتی دارند که نیاز است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رئیس خانه مطبوعات استان در جلسه ویژه در شهرستان در جهت رفع آن اقدام کنند.

وی در مورد ارایه هدایای ریاست جمهوری به خبرنگاران نیز گفت: اعتراض زیادی در جهت ارایه این هدایا وجود دارد و به نظر می‌رسد عدم دریافت 90 درصد از خبرنگاران فعال این شهرستان نشان از انتقاد به حق خبرنگاران است.

رضایی بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی امور رسانه باید پاسخگو باشد چرا بر اساس لیست سه سال گذشته اقدام شده و چه کسی لیست را ارایه داده است.

وی گفت: در جهت برقراری عدالت در شهرستان مقرر شد تا از اول خردادماه سال‌جاری کلیه آگهی‌های ثبتی، حقوقی و مزایده و مناقصه از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

وی در پایان گفت: رسانه‌ها باید از اختلاف و بداخلاقی پرهیز کنند و به رسالت اصلی خود که همان اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌ها است بپردازند.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول