اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خرمشهر خبر داد

برگزاری محفل انس با قران در مسجد جامع خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد خرمشهر از برگزاری محفل انس با قرآن در روز 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

برگزاری محفل انس با قران در مسجد جامع خرمشهر

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به اهمیت و نقش مؤثر قرآن در زندگی افراد اظهار کرد: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات و عدالت، احسان و صفا و صمیمیت است و مردمی که اینگونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود و سعادت ابدی و جاودانه را در آغوش خواهند گرفت.

وی افزود: چون قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با اشاره به برگزاری محفل انس با قران در این شهرستان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها و اقداماتی این‌چنینی در راستای تشویق جوانان به محافل و فضای قرآنی می‌تواند در زمینه رشد و تعالی زندگی آنها بر مبنا و پایه‌های اسلامی و قرآنی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: این محفل قرآنی با همت و برنامه‌ریزی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

جوروند برگزاری این برنامه را به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت: به‌مناسبت آغاز کنگره سرداران و شهدای خرمشهر، آغاز فعالیت‌های مجموع برنامه‌های سالروز سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر توسط ادارات و نهادهای مختلف استان خوزستان در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی گامی مؤثر در راستای ارتقای سطح آگاهی جوانان به سوی آموزه‌های قرآنی و دینی باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول