اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری:

مالیات بر ارزش افزوده یک منبع درآمد باثبات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: مالیات بر ارزش افزوده یک منبع درآمد باثبات و در عین حال انعطاف‌پذیر است.

مالیات بر ارزش افزوده یک منبع درآمد باثبات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر بهمنی بعد از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات ارزشمند دولت عدالت محور نهم و دهم به مردم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به ‌‎شمار می‎رود.

وی افزود: آشنایی مستقیم مردم با خدمات ارزشمند دولت عدالت محور نهم و دهم از دیگر این اهداف به‌ شمار می‌رود.

بهمنی رهاورد چهار سفر هیئت دولت عدالت محور به چهارمحال و بختیاری را تصویب دو مصوبه در حوزه مالیاتی این استان برشمرد و گفت: با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این مصوبات نیز به صورت کامل اجرایی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه خدمات دولت‌های نهم و دهم بسیار چشمگیر است، خاطرنشان کرد: با برپایی این نمایشگاه و آگاهی بیشتر مردم از روند اجرایی شدن مصوبه‌های سفرهای استانی هیئت دولت مسئولان مکلف هستند سعی و تلاش خود را برای به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه‌تمام در این استان به کار گیرند.

وی در ادامه خواستار همکاری مردم با امور مالیاتی این استان شد و گفت: مالیات ارزش افزوده در بسیاری از کشورها علاوه بر تأمین بیشتر عدالت اجتماعی نسبت به سایر مالیات‌ها و بدون از بین بردن انگیزه سرمایه‌گذاری و تولید به عنوان منبع درآمد جدیدی در راستای افزایش درآمدهای دولت به کار برده شده است.

بهمنی خاطرنشان کرد: از آنجا که سیستم مالیات بر ارزش افزوده یک سیستم خود اجراست و همه مؤدیان نقش مأمور مالیاتی را ایفا می‌کنند، هزینه وصول آن پایین است.

وی تأکید کرد: مالیات بر ارزش افزوده یک منبع درآمد باثبات و در عین حال انعطاف‌پذیر است.

نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت محور دهم همزمان با آغاز یکصدمین سفر هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول