اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند خواستار شد

ضرورت تجدید‌نظر در مالیات کسبه دماوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، تجدید‌نظر در امور مالیاتی کسبه شهر دماوند در سال‌جاری را از سوی مسئولان ذی‏ربط خواستار شد.

ضرورت تجدید‌نظر در مالیات کسبه دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی یکشنبه شب در نشستی به همین منظور در دماوند اظهار داشت: باید دغدغه‏‌های مردم شهرستان دماوند بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته، تنی چند از کسبه شهر دماوند به نمایندگی از سایر کسبه این شهر به دلیل بروز برخی مشکلات به دفتر امام جمعه دماوند مراجعه کردند.

علاءالدینی با اشاره به شرایط خاص کسب و کار در شهر دماوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر دماوند خارج از مسیر جاده اصلی تهران- شمال قرار گرفته است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: علاوه بر این، خروج اغلب ادارات شهرستان از محیط داخلی شهر، قدمت و در حاشیه قرار گرفتن دماوند و نبود تردد مسافران راهی به نواحی شمالی کشور و پایتخت از این بخش، صرفه اقتصادی کار و کسب را مورد تأثیر قرار داده است.

وی اضافه کرد: این عوامل اسباب تغییر پیاپی مشاغل و همچنین تعطیلی برخی واحدهای تجاری بافت کنونی و البته قدیمی شهر دماوند را فراهم آورده است.

علاءالدینی افزود: در روزهای اخیر، نحوه تعیین مالیات بر این کسبه که شرح حال و وضع کنونی آنها تشریح شد، نیز مشکلات این قشر را دو چندان کرده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: با توجه این موارد، مسئولان ذی‏ربط باید مسائلی نظیر تعیین مالیات، کسب و کار و درآمد صاحبان واحدهای تجاری در مناطق مختلف را نیز در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول