اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

بی‌حجابی برنده‌ترین شمشیر دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: حجاب فراتر از یک بحث اخلاقی و اجتماعی است و بی‌حجابی برنده‌ترین شمشیر دشمن است.

بی‌حجابی برنده‌ترین شمشیر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب "عفاف و حجاب در بیانات آیت‌الله علم الهدی" در دفتر امام جمعه مشهد اظهار کرد: این کتاب در عین اینکه مختصر است اما یک جنگ جامع در زمینه عفاف و حجاب است و این یکی از ویژگی‌های خوب آن است که به خاطر گردآوری و چاپ آن از خواهران حوزه علمیه حضرت زینب و هم‌چنین مدیرکل و معاون پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال برچیدن سفره دین از جامعه ماست تصریح کرد: مسئولان شوراهای عفاف و حجاب دستگاه‌ها باید به مساله حجاب فراتر از یک مساله اجتماعی و اخلاقی بنگرند زیرا که بی‌حجاب بُرنده‌ترین شمشیر دشمن در جنگ برای برچیدن دین از جامعه ماست.

علم‌الهدی افزود: در حوزه کار فرهنگی مربوط به حجاب و عفاف کار فرهنگی بدون پدافند فرهنگی بی‌معنی است و راهکارهایی که در گذشته استفاده می‌شده است دیگر به درد نمی‌خورد زیرا با نگاه یک پدیده اخلاقی و اجتماعی به موضوع حجاب طرح‌ریزی شده بودند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه صحبت کردن در مورد حجاب و عفاف حساسیت ایجاد شده است، تصریح کرد: هر گاه در این خصوص صحبت می‌کنیم اعتراضاتی می‌شود و حساسیت ایجاد شده است، در حالی که تنها در صورت براندازی بی‌حجابی فضای امن برای بانوان در کشور ایجاد می‌شود اما برای این کار باید عناوینی که نسبت به آن حساسیت به وجود آمده است را تغییر داد و به عنوان مثال می‌توان برای رفع حساسیت از طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها باید از عنوان ساماندهی حرمت خواهران استفاده کرد.

در پایان این مراسم و پس از رونمایی از کتاب "عفاف و حجاب در بیانات آیت‌الله علم‌الهدی" از خادمان عرصه عفاف و حجاب تقدیر شد. 

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول