اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرداد ماه امسال؛

3000 واحد مسکن مهر دماوند افتتاح می‏‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح و تحویل 3 هزار واحد مسکن مهر این شهرستان تا پایان خرداد ماه سال 91 خبر داد.

3000 واحد مسکن مهر دماوند افتتاح می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد ظهر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: سایر طرح‏‌های مسکن مهر شهرستان دماوند نیز در آینده‏‌ای نزدیک تکمیل و تحویل می‏‌شود.

وی ادامه داد: بخش عمده‏‌ای از تلاش و پیگیری‏‌های فرمانداری شهرستان دماوند در امور عمرانی این شهرستان، به اتمام پروژه‏‌های مسکن مهر معطوف شده است.

قاسمی‏‌فرزاد اضافه کرد: طرح‏‌های مسکن مهر از جمله خدمات بزرگ دولت‏‌های خدمتگزار نهم و دهم در راستای خانه‏‌دار شدن اقشار کم‏‌درآمد جامعه قلمداد می‏‌شود.

* ارسال فهرست طرح‏‌های عمرانی به فرمانداری دماوند

فرماندار شهرستان دماوند همچنین خواستار ارسال فهرست طرح‏‌های عمرانی دستگاه‏‌های مختلف عمرانی و خدماتی شهرستان به فرمانداری دماوند شد.

قاسمی‏‌فرزاد ادامه داد: نهادهای مختلف باید بر اساس فرم‏‌های ارسالی از سوی فرمانداری دماوند در راستای تکمیل امور مرتبط با درخواست بودجه عمل کنند.

فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم تکمیل و اتمام امور عملیاتی پروژه‏‌های نیمه‏‌تمام مصوب سفرهای هیئت دولت تاکید کرد.

* از ساخت و سازهای غیرمجاز غافل نشویم

فرماندار شهرستان دماوند درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در دماوند نیز گفت: درگیری فکری و عملی در امور عمرانی نباید اذهان ما را از جانب ساخت و سازهای غیرمجاز و لزوم مقابله با آن غافل سازد.

وی ادامه داد: همه نهادهای شهرستان دماوند به ویژه جهاد کشاورزی و بخشداری‏‌های رودهن و مرکزی دماوند باید برخوردی شدید و مستمر با سودجویان را در دستور کار خود قرار دهند.

قاسمی‏‌فرزاد اضافه کرد: توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی می‏‌تواند به نابودی کشاورزی منجر شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول