اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد صورت می‌گیرد

افتتاح 100 واحد مسکن مهر در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر از افتتاح 100 واحد مسکن مهر همزمان با سوم خرداد در شهرستان ابهر خبر داد.

افتتاح 100 واحد مسکن مهر در شهرستان ابهر

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از سه سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه شهرستان با تشکیل ستادهای همت مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه توجه به بخش‌های مسکن، صنعت، کشاورزی و اشتغال از اولویت‌های شهرستان محسوب می‌شود، افزود:‌ در دو سال گذشته شهرستان ابهر با توجه به ایجاد اشتغال بیش از میزان تعهد خود رتبه نخست استان را کسب کرده است.

فرماندار ابهر از برگزاری سه جلسه نهضت کشاورزی در شهرستان ابهر خبر داد و افزود: 15 طرح تاکنون از سوی این ستاد بررسی شده و برخی از این طرح‌ها برای بررسی بیشتر به استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون 220 طرح برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان ارائه شده است، یادآور شد:‌ برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه این بخش در شهرستان انجام شده است.

یوسفی مجموع کل اراضی قابل کشت شهرستان را 144 هزار هکتار عنوان کرد و افزود:‌ 107 هکتار از این میزان به صورت دیم است.

وی با اشاره به اختصاص 37 هکتار از اراضی شهرستان با کشت آبی تصریح کرد:‌ 100 هزار هکتار اراضی بایر و حفاظتی در شهرستان وجود دارد.

فرماندار ابهر بر ضرورت مدیریت آب و اجرای آبیاری تحت فشار در شهرستان تاکید کرد و افزود: توجه به این دو مقوله از اولویت‌های شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار هکتار از اراضی شهرستان در قالب آبیاری تحت فشار مدیریت شده است، خاطرنشان کرد: بکار گیری آبیاری تحت فشار در 4 هزار و 500 هکتار از اراضی شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

*فعالیت 200 واحد صنعتی در شهرستان ابهر

یوسفی از فعالیت بیش از 200 واحد صنعتی در شهرستان ابهر خبر داد و افزود:‌ 44 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان احصا شده است.

وی حجم صادرات شهرستان در سال گذشته را 20 هزار و 600 تن اعلام کرد و یادآور شد: در سال جاری اقدامات لازم برای افزایش حجم صادرات شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار ابهر از افتتاح 100 واحد مسکن همزمان با سوم خرداد در این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری مختلف نیز همزمان با سوم خرداد در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول