اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

تحویل تمام واحدهای مسکن مهر کنگان در نیمه نخست امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تحویل تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

تحویل تمام واحدهای مسکن مهر کنگان در نیمه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان کنگان اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: کنگان از شهرستان‌های مهم در سطح استان است که میزبانی پروژه‌های عمده صنعت نفت را بر عهده دارد و باید برای توسعه زیرساخت‌های مختلف برای این مردم اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: باید در سال جدید فصل دیگری از شکوفایی عمران شهری را در شهرستان کنگان داشته باشیم و تمام مسئولان در این شهرستان موظف هستند نسبت به همکاری در این عرصه تلاش بیشتری کنند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: فعال‌سازی کمیته زیباسازی شهرداری‌های پنجگانه امر بسیار مهمی است و با توجه به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان باید در امر زیباسازی شهرها اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی یادآور شد: زیباسازی سواحل و افزایش امکانات رفاهی و تفریحی در سواحل از عمده‌ترین مسایل در شهرستان است که باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت سرعت بخشیدن به طرح‌های مسکن مهر افزود: با اجرای این طرح مهم، افراد بی‌بضاعت و مستمندان که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، صاحب خانه خواهند شد.

یزدان‌شناس از تحویل تمام واحدهای مسکن مهر در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: 72 واحد مسکن مهر کنگان تا پایان اردیبهشت ماه 91 به متقاضیان تحویل و مابقی واحدها تا شهریور ماه 91 به اتمام خواهد رسید و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بیان کرد: باید از همه اهرم‌های موجود برای بهبود وضعیت شهرستان و رضایتمندی مردم بهره ببریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول