اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 68 ویژه‌برنامه سوم خرداد در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای 68 ویژه‌برنامه سوم خرداد در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 68 ویژه‌برنامه سوم خرداد در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد شهرستان کنگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی برای امت مسلمان ایران اسلامی به ارمغان آورده است و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار از این دستاوردهای بزرگ است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی از جمله ارزش‌هایی است که همواره و در طول تاریخ انقلاب و پس از آن تا به امروز در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ... به ویژه در مقابله با فشارهای استکبار جهانی و جنگ نرم دشمنان، به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

یزدان‌شناس ابراز داشت: در تاریخ 33 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، برخی ایام و لحظات از برجستگی خاصی برخوردار هستند و در این میان، سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر به‌عنوان یک هویت ایرانی و اسلامی موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه خرمشهر نمادی از مقاومت مقدس نظام در برابر خصم زبون در طول سال‌های جنگ است تصریح کرد: مقاومت جانانه رزمندگان اسلام با دستان خالی در برابر دشمن تا چنگ و دندان مسلح که در واقع ایستادگی در برابر تمامی ابرقدرت‌های جهان در آن روزگار بود و پس از آن فتح خرمشهر با دستاوردها، غنائم و به اسارت گرفتن 19 هزار مزدور استکبار، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره به آن ببالیم.

این مسئول متذکر شد: تشدید روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و وحدت عمیق‌تر بین آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه، یکی از نتایج اولیه این فتح بزرگ بود و این روز باید به عنوان نمادی از روحیه اخلاص، ایمان، ایثار و ولایت‌مداری همواره زنده نگاه داشته شود.

فرماندار کنگان اذعان داشت: در شهرستان کنگان برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور بزرگداشت این روز صورت پذیرفته و در روز سوم خرداد ماه سال جاری شاهد برگزاری 68 ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت حماسه سوم خرداد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول