اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد قرآن استان همدان:

مصوبه احداث دانشکده علوم قرآنی اجرا نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: مصوبه احداث دانشکده علوم قرآنی بر زمین مانده است.

مصوبه احداث دانشکده علوم قرآنی اجرا نشده است

جواد صدیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دبیری شورای اداری استان در ابتدا بر عهده امور اجتماعی استانداری بود اما اخیراً دبیرخانه این شورا به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ریاست امام جمعه همدان و معاونت استاندار واگذار شده است.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحول اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و تغییر مدیرکل متأسفانه این بخشنامه هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان خاطرنشان کرد: این بخشنامه چهار ماه گذشته و در زمان تصدی مدیرکل اجتماعی استاندار همدان ابلاغ شد که با بازنشستگی و عدم جایگزینی فردی مناسب به جای ایشان و تعویض مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های مربوط به شورای قرآن راکد مانده است.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات شورای قرآن استان امری بسیار مهم به شمار می‌رود و متأسفانه تاکنون بسیاری از مصوباتی که باید پی‌گیری می‌شده بر زمین مانده است.

صدیق ادامه داد: لذا فردا یکشنبه 31 اردیبهشت ماه مجمع اساتید و بنیاد قرآن جلسه‌ای را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کرده و به بررسی مصوبات بر زمین مانده و وقفه ایجاد شده در اجرای برنامه‌ها می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: برخی مصوبات شورای قرآن مانند برگزاری همایش بزرگ اساتید قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار شد و اثرات خوبی را به دنبال داشت اما متأسفانه برخی مصوبات هنوز به صورت جدی پیگیری نشده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول