اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد:

طرح‌های توسعه کشاورزی عامل ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی فرصتی مناسب برای تولیدات و ایجاد اشتغال در روستاها است.

طرح‌های توسعه کشاورزی عامل ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز شنبه در کمیته اشتغال روستایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف روستاییان موجب کاهش پدیده مهاجرت روستا به شهری می‌شود، اظهار داشت: روحیه کار و تلاش، مسئولیت‌پذیری، التزام و تعهد به پیشرفت و توسعه در بین جمعیت روستایی بیشتر از شهرنشینان وجود دارد و می‌طلبد با ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات آنان را به عدم مهاجرت به شهر تشویق کنیم.

وی طرح توسعه کشاورزی را مهم‌ترین برنامه دولت در سال جاری دانست و گفت: این طرح دو هدف عمده افزایش تولیدات کشاورزی و ایجاد ظرفیت برای اشتغال را دنبال می‌کند که بیشتر این ظرفیت‌ها در روستاها مهیاست و می‌طلبد جوانان را به ایجاد این نوع اشتغال‌ها تشویق کنیم.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: طرح توسعه بخش کشاورزی در شهرستان اسدآباد با واگذاری اراضی به متقاضیان تحول عظیمی در بخش کشاورزی را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز داشت: برای تحقق اهداف تعیین شده در طرح توسعه کشاورزی باید هدف مشخص و برنامه هدفمند داشته باشیم و این امر نیازمند همکاری مسئولان بخش‌های مختلف است.

عبدکوند با تأکید بر آموزش‌های همگانی در روستاها در زمینه‌های مختلف از مسئولان خواست فرهنگ آموزش را ترویج دهند چرا که این آموزش‌ها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد نیز از ثبت نام متقاضیان بیکار برای ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی خبر داد و گفت: فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاهی با اولویت فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، روستاییان بیکار فاقد زمین یا کم زمین و افراد دارای تجربه کار کشاورزی از افرادی هستند که می‌توانند از تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی استفاده کنند.

حمیدرضا عباسی اضافه کرد: این افراد باید با مراجعه به سایت اینترنتی www.tkm.mcls.gov.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند و سپس برای تشکیل تعاونی کشاورزی مهر به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول