اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بیش از 9 هزار میلیون ریال

27 طرح توسعه کشاورزی در لردگان تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان از تصویب 27 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان با میزان اعتباری بالغ بر 9 هزار و 470 میلیون ریال خبر داد.

27 طرح توسعه کشاورزی در لردگان تصویب شد

منصور ظفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تاکید هیئت دولت بر اجرای صحیح طرح توسعه کشاورزی در تمام نقاط کشور اظهار داشت: مهاجرت معکوس، یکپارچگی اراضی و افزایش درآمد روستاییان از مهم‌ترین اهداف و شاخص‌های اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی است.

وی افزود: نرخ سود تسهیلات بانکی در طرح توسعه کشاورزی هفت درصد و اولویت پرداخت آن با دانش‌آموختگان بخش کشاورزی است.

ظفریان با بیان اینکه تاکنون 27 طرح توسعه کشاورزی در شهرستان لردگان به تصویب رسیده است عنوان داشت: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 9 هزار و 470 میلیون ریال در این شهرستان تصویب شده است.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: این تعداد طرح در زمینه‌های پرواربندی دام، مرغداری، پرورش گاو شیری و توسعه باغات تصویب شده است.

ظفریان بیان داشت: در شهرستان لردگان 20 طرح با اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال تصویب و به کارگروه کشاورزی این استان ارسال شده است.

وی گفت: در شهرستان لردگان 60 طرح توسعه کشاورزی شناسایی شده است که به زودی اقدامات لازم در جهت تصویب آن‌ها در کارگروه کشاورزی این شهرستان انجام می‌شود.

ظفریان با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان لردگان گفت: طرح‌های نیمه‌تمامی که از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند می‌توانند از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان لردگان در ادامه با اشاره به حساسیت اجرای طرح توسعه کشاورزی بیان داشت: این طرح می‌تواند تحولی چشمگیر در بخش کشاورزی کشور ایجاد کند به همین خاطر ما در شهرستان لردگان از تمامی امکانات برای اجرای بهتر این طرح استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول