اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ایلام:

3 کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام در ایلام تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ایلام گفت: 3 کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام در ایلام تشکیل شده است.

3 کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام در ایلام تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب نادری صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام در فرمانداری ایلام اظهار داشت: این کمیته‌ها در بخش‌های اعزام، پشتیبانی و فرهنگی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل باید با محوریت جوانان و نسل امروز برنامه‌ریزی شود، ادامه داد: اجرای برنا‌مه‌های فرهنگی با محوریت نسل نو زمینه ارتقای فرهنگ دینی، اسلامی و ملی جوانان ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: بیان دیدگاه‌های امام راحل به نسل جوان و امروزی، ذهن خلاق آنان را با واقعیت‌های انقلاب روشن کرده و این نسل با کوله‌باری از دانش و توانایی‌های خود به گذشته پر‌افتخارش‌ می‌بالد و مصمم‌تر از گذشته در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.

نادری تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و برنامه‌ریزی ایلام‌ باید‌ برای پربار کردن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از وصیتنامه الهی سیاسی ایشان بهره گرفته و آن را برای نسل نو بیان کنند.

معاون فرماندار ایلام اضافه کرد: در‌صدد هستیم با همکاری مردم بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی را با شکوه خاصی برگزار کنیم‌.

وی به برنامه‌های این دستگاه در ایام ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: در این راستا ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول