اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

3 هزار ایلامی به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایلام گفت: 3 هزار ایلامی به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

3 هزار ایلامی به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمال شاکرمی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در محل فرمانداری ایلام اظهار داشت: بر این اساس انتظار است که همه اعزام‌ها به حرم مطهر امام در ایام سالگرد توسط سپاه پاسداران و با هماهنگی این دستگاه انجام شود.

وی ادامه داد: البته مجموعه‌ای از نیازمندی‌ها در این شرایط وجود خواهد داشت که رفع آن نیازمند همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: سال گذشته نشست‌ها و جلساتی نظیر این نشست برگزار شد، اما نتیجه‌ای دلخواه دریافت نشد.

شاکرمی تصریح کرد: امیدوارم امسال با تعامل و همکاری بیشتری مراسمات بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در استان ایلام برپا شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایلام گفت: رهنمودها و اندیشه‌های امام راحل چراغ راه همه انسان‌ها چه در داخل و خارج از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تفکرات امام خمینی (ره) ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و .. دارد و برای همه قابل استفاده و بهره‌برداری است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: مخصوصا آزادگان و آزادیخواهان جهان می‌توانند برای رهایی از ظلم حکومت‌های جور از بیانات و راه کارهای امام راحل بهره بگیرند.

شاکرمی تصریح کرد: تنها عاملی که توانایی مقابله با هجمه عظیم نظام سلطه آمریکای جنایتکار را دارد، تفکرات و اندیشه‌های امام راحل است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایلام اذعان داشت: صحیفه نور امام راحل باید به درستی تببین و در محافل علمی از جمله مراکز دانشگاهی تشریح شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول