اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور انجام عملیات رهاسازی سنگهای معلق

محور کندوان دوم و سوم خرداد مسدود می‌شود

خبرگزاری فارس: اداره کل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد: محور کندوان از فردا به مدت دو روز به منظور انجام عملیات رهاسازی سنگهای معلق مسدود می‌شود.

محور کندوان دوم و سوم خرداد مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، به منظور انجام عملیات رهاسازی سنگ‌های معلق در چند نقطه محور کندوان، این محور در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در دوم و سوم خرداد مسدود است.

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی مازندران ادامه داد: در روز سه‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 16 عصر و در روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 بعد از ظهر مسدود است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در زمان مسدود بودن محور کندوان رانندگان وسایل نقلیه با رعایت نکات ایمنی و با احتیاط از طریق دیگر محورهای ارتباطی استان تردد کنند.

در پایان اطلاعیه بیان شد: مرکز اطلاعات راه‌های استان نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 2222320 (شبانه‌روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخگویی به مسافران است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول