اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمیجان:

طرح هادی 12 روستای کمیجان در حال اجراست

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر کمیجان گفت: طرح هادی 12 روستا از روستاهای این شهرستان هم‌اکنون در این شهر در حال اجراست.

طرح هادی 12 روستای کمیجان در حال اجراست

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر طرح هادی در روستاهای محمودآباد، امامزاده عباس، خسروبیگ، سمقاور، میدانک، فضل‌آباد، کلوان، چهره‌قان، فامرین، نحرپشته در مرحله جدول‌گذاری، زیرسازی، اجرای دیوار ساحلی، محوطه‌سازی و آسفالت است.

وی با بیان اینکه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان دارای طرح هادی هستند تصریح کرد: شهرستان کمیجان دارای 51 روستا است که از این تعداد 41 روستا بالای 20 خانوار است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر کمیجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر خاطر نشان ساخت: سهمیه این شهرستان در طرح مسکن مهر 500 واحد بوده که 497 نفر به منظور دریافت تسهیلات به بانک معرفی و از این تعداد 444 نفر موفق به انعقاد قرارداد و 395 نفر موفق به دریافت پایان کار شدند.

اکبری از اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی خبر داد و اظهار داشت: در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی نیز طی سال گذشته 582 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که 568 نفر موفق به انعقاد قرارداد و 460 نفر موفق به دریافت پایان کار شدند.

وی ادامه داد: سهمیه امسال این شهرستان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 500 نفر است که تاکنون 257 نفر به بانک معرفی شدند از این تعداد 157 نفر موفق به انعقاد قرارداد و 31 نفر پایان کار دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول