اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

22 هزار کارگاه از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به خدمات مختلف تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان، از زیرپوشش قرار گرفتن بیش از 22 هزار کارگاه فعال خبر داد.

22 هزار کارگاه از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در جلسه هم‌اندیشی مجامع کارفرمایان استان اظهار داشت: هر چه کارفرمایان به حقوق و وظایف خود آشنایی بیشتر داشته باشند، این تعامل و ارتباط آسان‌تر و سودمندتر خواهد بود.

وی از آمادگی تأمین اجتماعی در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش قوانین و مقررات تامین اجتماعی به کارفرمایان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری مجامع کارفرمایی مثمرثمر خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در این نشست توضیحات لازم در زمینه حضور فعال‌تر نمایندگان کارفرمایان در هیئت‌های بدوی و تجدید نظر تشخیص مطالبات، ارسال لیست حق بیمه در مهلت مقرر قانونی، پرداخت حق بیمه در موعد مقرر، همکاری با بازرسان تامین اجتماعی در هنگام مراجعه به کارگاه، معافیت کارفرمایان صنفی کم درآمد و... را ارائه کرد.

غلامرضا تفتی رئیس مجمع امور صنفی توزیعی استان قم هم در این نشست ضمن تشکر از تعامل مثبت تامین اجتماعی با کارفرمایان در استان، بر آشنایی کارفرمایان با قوانین و مقررات مرتبط، به‌ ویژه قوانین تامین اجتماعی تاکید کرد.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی 10 ساعته ویژه متقاضیان پروانه فعالیت صنفی خبر داد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول