اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

رکوردزنی کارخانه آسفالت کرج در تولید

خبرگزاری فارس: شهردار کلانشهر کرج گفت: نخستین کارخانه آسفالت در کرج طی 24 ساعت به میزانی از تولید دست‌یافت که برای کشور رکورد مهمی محسوب می‌شود.

رکوردزنی کارخانه آسفالت کرج در تولید

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: احداث‌ و راه‌اندازی کارخانه آسفالت در این شهرستان که در نوع خود نخستین مورد است، یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های عمرانی بود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور برای نهایی شدن این طرح عزم جدی داشتیم که خوشبختانه با حمایت مسئولان کشوری و استانی بالاخره نخستین کارخانه تولید آسفالت در استان البرز راه‌اندازی شد.

این مسئول افزود: در ابتدا تمام ظرفیت کارخانه فوق به کار گرفته نشد و قرار شد که به صورت گام به گام این کارخانه راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آقازاده با بیان اینکه در حال حاضر بخش‌های مهم کارخانه آسفالت کرج مشغول فعالیت است، گفت: بر اساس آخرین گزارشی که در اختیار داریم، این کارخانه در روزهای اخیر طی 24 ساعت به رکورد تولید دو هزار تن آسفالت دست‌ یافته که این میزان در کشور یک رکورد مهم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این موفقیت به طور قطع نقش مهمی در تامین نیاز استان البرز و همچنین کل کشور داشته و با استفاده از تولیدات کارخانه فوق می‌توانیم راه‌های بسیاری را در استان و کشور احداث کرده و زیرساخت‌های اقتصادی کشور را تقویت کنیم.

شهردار کرج با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: راه‌اندازی و احداث نخستین کارخانه تولید آسفالت در کرج نقش مهمی در تحقق رهنمودهای معظم‌ له در حمایت از تولید ملی دارد.

آقازاده افزود: پیش از این مجبور به صرف میلیون‌ها دلار برای واردات آسفالت بودیم اما امروز توان تولید نیاز خود در داخل کشور را داریم.

وی در پایان تاکید کرد: اعتقاد من این است که دست‌یابی به این رکورد تنها برای شروع کار مهم و ارزشمند است و مهندسان و کارگران زحمت‌کش کارخانه آسفالت کرج توانایی‌های بیشتری دارند که باید به زودی از تمام این ظرفیت به درستی بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول