اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان خبر داد

آغاز روکش آسفالت قزوین ـ زنجان از سه محور

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: روکش آسفالت اتوبان زنجان ـ قزوین از سه محور آغاز شده است.

آغاز روکش آسفالت قزوین ـ زنجان از سه محور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حافظ باباپور صبح امروز در جمع خبرنگاران طول اتوبان زنجان قزوین را در حوزه زنجان 105 کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: از آغاز بهره‌برداری از این اتوبان تاکنون هیچ عملیات عمرانی اساسی انجام نشده است.

وی زمان افتتاح اتوبان زنجان ـ قزوین را سال 75 اعلام کرد و افزود: در این مدت در این محور فقط لکه‌گیری مقطعی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به آغاز روکش آسفالت از سه محور در اتوبان زنجان ـ قزوین ادامه داد: 65 کیلومتر از محور زنجان ـ قزوین نیاز به کار اساسی در زمینه آسفالت دارد.

وی تصریح کرد: کار روکش آسفالت اتوبان زنجان ـ قزوین از کیلومترهای 60، 30 و 75 آغاز شده است.

باباپور با اشاره به محدود بودن فصل کاری در استان زنجان ادامه داد: کار روکش آسفالت در محور زنجان ـ قزوین تا پایان فصل کاری در زنجان که اواخر مهر و آبان ماه است، ادامه می‌یابد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت سوم خرداد گفت: افتتاح 52 هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی در سطح استان زنجان از برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: استان زنجان نخستین استانی است که جشن خانه‌دار شدن افرادی که قبل از سال 89 برای مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند، را برگزار می‌کند.

وی بهره‌برداری از محور زنجان ـ طارم را به طول 56 کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

باباپور افتتاح محور زنجان به طارم را از آرزوهای دیرینه مردم طارم عنوان کرد و اضافه کرد: اتوبان فرودگاه زنجان روز جمعه گذشته با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان دیگر پروژه آماده بهره‌برداری در حوزه راه و شهرسازی را جاده سه کیلومتری جاده ترانزیت بعد از پلیس راه به طرف سلطانیه اعلام کرد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول