اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خیرین مدرسه‌ساز به تقدیر و تجلیل دنیوی نیاز ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انسان خیر تقدیر و تشکر دنیوی زیاد مهم نیست بلکه بهترین پاداش او دعای خیر مردم در راه سعادت دنیوی و اخروی است.

خیرین مدرسه‌ساز به تقدیر و تجلیل دنیوی نیاز ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مشارکت خیرین در امور مختلف کشور از برکات مهم انقلاب اسلامی بوده که باید آن را مدیون الطاف پروردگار برای کشور عزیزمان باشیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: همه کارهای انسان بر اساس اعتقادات او شکل خواهد گرفت و اگر انسان به پاداش کارهای خیر اعتقاد داشته باشد به انسان خیر و خدمت‌گزار تبدیل خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارهای خیریه هم اجر دنیوی دارد و هم اجر اخروی، ابراز داشت: در بسیاری از موارد انسان بلاهای دنیوی را با یک کار خوب از خود دور کرده و مطمئن هستیم که هر کار خیری اجر دنیوی در قالب دفع بلا و دور کردن آزمایش‌های الهی دارد.

وی در مورد برکات کارهای خیر افزود: همه افراد خیر خانواده‌های موفق و سالمی دارند و همین بزرگ‌ترین خواسته همه انسان‌ها بوده که خیرین از این لطف الهی بیش از سایرین برخوردارند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین منشأ خیر و برکت هستند و برای خیر تقدیر و تشکر دنیوی زیاد مهم نیست و بهترین پاداش او دعای خیر مردم در راه سعادت دنیوی و اخروی است که این بزرگ‌ترین گره‌گشای مشکلات است.

وی تصریح کرد: خیرین چنان انسان‌های بزرگی هستند که هر خدمتی را وظیفه دانسته و خود را وابسته به پاداش‌های مادی نمی‌دانند بلکه ملاک آن‌ها پاداش معنوی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مجموعه خیرینی که در این استان به کمک محرومین و نظام تعلیم و تربیت می‌شتابند، تصریح کرد: همه ما مردم و مسئولان وظیفه داریم به پاس این همه محبت و انسان دوستی از خدمات آن‌ها به نحو شایسته استفاده کنیم تا مرضی پروردگار نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول