اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

انتصاب مدیران با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند گفت: انتصاب مدیران در دستگاه‏های شهرستانی باید با هماهنگی فرمانداری دماوند صورت گیرد.

انتصاب مدیران با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امشب در نشست مسئولان شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه، معاونان فرماندار و جمعی از مسئولان در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: اخیرا برخی عزل و نصب‏ها در دماوند بدون هماهنگی فرمانداری و بعضی مواقع برخی تغییرات تنها از طریق دستگاه‏های استانی و بدون اطلاع فرمانداری دماوند صورت می‏گیرد.

وی ادامه داد: مواردی از این دست در این اواخر وجود داشته که انجام آن نه به لحاظ قانونی و نه از نظر عرفی صحیح نیست.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: این مهم در قالب مصوبه‏ای از سوی هیئت وزیران به همه دستگاه‏های اجرایی ابلاغ شده است که عزل می‏تواند تنها با اطلاع فرمانداری انجام شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: طبق این مصوبه دولت، انتصاب مدیران در دستگاه‏های شهرستانی باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد.

* مسئولان دماوند سر وقت در ادارات حاضر شوند

فرماندار شهرستان دماوند نسبت به حضور به‏ موقع مسئولان دستگاه‏های اداری شهرستان دماوند در ادارات تذکر داد.

قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: گاهی مشاهده می‏شود که برخی مسئولان دماوندی اندکی دیر در ادارات متبوع خود حاضر می‏شوند.

وی ادامه داد: این مدیران نه تنها خود کمی دیر در محل خدمتشان حاضر می‏شوند، بلکه کنترل چندانی نیز به مجموعه تحت مدیریت خود ندارند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: در جایی که شخص رئیس جمهوری و همچنین اعضای هیئت وزیران از نخستین ساعات روز تا پاسی از شب در محل خدمت حاضر هستند، شایسته نیست که بعضی مواقع چنین رفتارهایی از مسئولان دستگاه‏های شهرستانی روی دهد.

* نمی‏گذاریم ارباب رجوع سرگردان شود

فرماندار شهرستان دماوند وجود چنین رفتارهایی از سوی مسئولان نهادهای اداری را سبب سرگردانی ارباب ‏رجوع خواند.

وی تصریح کرد: فرمانداری شهرستان دماوند از این پس در خصوص حضور به ‏موقع مسئولان در ادارات شهرستان دماوند کنترل‏های لازم را انجام می‏دهد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: گزارش این حضور به‏موقع یا دیرهنگام مدیران ادارات دولتی به استانداری تهران و دستگاه‏های متبوع استانی ارسال می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند خواستار اطلاع‏رسانی دلایل حضور نیافتن مسئولان ادارات در قالب انواع مرخصی، بازدید از مناطق زیرپوشش و مأموریت‏های کاری به فرمانداری شد.

وی حضور به‏ موقع مسئولان شهرستان دماوند در نشست‏های اداری را ضروری دانست و افزود: حضور به‏ موقع در جلسات احترام به آن نشست و حضار است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: از این رو و طبق طرحی پیشنهادی، ورودی سالن جلسات فرمانداری پس از 10 دقیقه از آغاز جلسه به روی افرادی که دیر می‏آیند، بسته می‏شود.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول