اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان:

فرهنگ نماز در ادارات و شرکت‌های شهرستان کنگان نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: فرهنگ نماز در ادارات و شرکت‌های شهرستان کنگان نهادینه می‌شود.

فرهنگ نماز در ادارات و شرکت‌های شهرستان کنگان نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان کنگان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه در معنوی کردن فضای جامعه بسیار تاثیرگذار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به لزوم برگزاری مطلوب مراسم اعتکاف بر استفاده حداکثری از فضای معنوی اعتکاف تاکید کرد و افزود: از کارکنان و برگزارکنندگان این مراسم می‌خواهیم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و توان حداکثری از فضای معنوی این مراسم که با حضور روحانیون و اساتید مجرب برگزار می‌شود، استفاده کافی و وافی را به کار گیرند.

اهرمی تصریح کرد: اعتکاف فصلى ‏براى گریستن، براى ریزش باران رحمت، براى شستن آلودگی‌هاى گناه، براى تطهیر صحیفه اعمال، براى نورانى ساختن دل و صفا بخشیدن به روح و راهی برای انس با خدا است.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ نماز در ادارات و نهادها بیان کرد: نماز بهترین وسیله تقرب به خدا و حلقه اتصال انسان به عالم ربوبیت و سنگ‌بنای دین است. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با ادارات، شرکت‌ها و کارخانجات حاضر در منطقه بیش از 20 نفر از روحانیون و مبلغین شهرستان کنگان برای اقامه نماز، بیان احکام و مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات فکری و اعتقادی اعزام شده که مورد استقبال شرکت‌کنندگان و کارکنان واقع شده است.

اهرمی همچنین با اشاره به هجوم سیل‌آسای تعداد زیادی از کارگران و کارکنان و کارشناسان با خرده فرهنگ‌های متفاوت به این شهرستان و لزوم برنامه‌ریزی هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی خواستار ارتقاء اداره تبلیغات اسلامی به اداره وی‍ژه با افزایش کارشناسان خبره و متخصص شد و از آن به عنوان یک ضرورت یاد کرد.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و توسعه فرهنگ دینی و مذهبی در شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول