اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد رودان بیان کرد

تبیین سیره عملی حضرت امام، الگوی اجتماعی توانمند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رودان و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در این شهرستان گفت: با تبیین سیره عملی و رفتاری حضرت امام می‌توان الگوی مناسبی در عرصه سیاسی و اجتماعی به جامعه معرفی کرد.

تبیین سیره عملی حضرت امام، الگوی اجتماعی توانمند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، وحید امیری در نخستین نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره)، "تبیین ابعاد شخصیتی و سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) را یک الگوی رفتاری توانمند در تمامی زمینه‌ها به ویژه در عرصه سیاسی و اجتماعی، برای بهره‌وری آحاد جامعه" معرفی کرد.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرائی این ستاد نیز باید در راستای انتقال و ترویج این الگوهای رفتاری باشد و هر چه به لحاظ زمانی از رحلت امام(ره) فاصله می‌گیریم، تلاش مضاعف نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی برای انتقال این مفاهیم را می‌طلبد و باید مطلوبیتی افزون‌تر از پیش داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اجرایی ستاد ارتحال امام(ره) در رودان ضمن تشریح برنامه‌های کمیته فرهنگی هنری ستاد ارتحال امام(ره) گفت: برگزاری محافل قرآنی، برگزاری نمایشگاه عکس امام(ره)، شب شعر در فراق آفتاب و تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران اعزامی به مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، از شاخص‌ترین فعالیت‌های اجرائی این ستاد در آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره) در شهرستان رودان است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول