اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم خبر داد

تجلیل از برترین‌های ورزش دانشجویی قم با حضور قهرمان المپیک

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزش دانشجویی این دانشگاه با حضور قهرمان کشتی ایران در المپیک خبر داد.

تجلیل از برترین‌های ورزش دانشجویی قم با حضور قهرمان المپیک

امیر دلشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همایش تجلیل از قهرمانان ورزشکار دانشجوی دانشگاه قم امسال در نخستین روز از ماه پر فضیلت رجب و به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این همایش باشکوه از ورزشکاران قهرمان رشته‌های مختلف ورزشی که از سال گذشته به نمایندگی از این دانشگاه در میادین مختلف داخلی و حتی برون مرزی موفق به کسب عنوان شده‌اند، تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم اضافه کرد: در این همایش از ورزشکاران موفق در مسابقات دانشجویی قهرمانی کشور با حضور امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی کشورمان در المپیک و مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی کشتی آزاد و همچنین دکتر کشتی‌دار مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی می‌شود، ضمن اینکه علاوه بر ورزشکاران از اساتید و کارکنان ورزشکار این دانشگاه نیز قدردانی خواهد شد.

وی ابراز داشت: همایش تجلیل از قهرمانان ورزش استان قم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف دانشگاه قم، مسئولان استانی و قهرمانان و پیشکسوتان ورزش قم به شکل باشکوهی برگزار می‌شود.

دلشاد خاطر نشان کرد: بر این اساس از 140 نفر از استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه قم که در رقابت‌های مختلف موجب موفقیت و سربلندی این دانشگاه و ورزش دانشجویی قم شده‌اند، به شکلی به‌یادماندنی قدردانی به عمل خواهد آمد.

وی بیان داشت: ورزش دانشگاه قم در سال‌های اخیر با حمایت‌های مسئولان دانشگاه و دستگاه ورزش دانشجویی کشور و تلاش کارکنان این مجموعه، دوران موفقی در عرصه‌های مختلف نظیر قهرمانی، همگانی و حتی عمرانی را پشت سر گذاشته است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران دانشجوی این دانشگاه در رشته‌های مختلف هر دو بخش مردان و بانوان هم در میادین داخلی و هم در مسابقات ورزشی خارج از کشور، در سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشتند و این نشان از همت، تلاش و عزم بلند ورزشکاران و تلاشگران دانشگاه قم در عرصه ورزش است.

وی ادامه داد:‌ دانشگاه قم در کنار توجه به رشد علمی دانشجویان، به پاس تلاش‌ها، تحمل سختی‌ها و افتخارآفرینی‌ ورزشکاران رشته‌های مختلف، تجلیل از برترین‌های ورزش دانشگاه قم به مناسبت فتح خرمشهر را برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: قهرمانان ورزش دانشجویی سبب عزت و افتخار شهر و استان قم شده‌اند و تجلیل از آنها در حضور مردم مشتاق و علاقه‌مند به ورزش به عنوان اقدام کوچکی در راستای ارج نهادن به روزها و ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی آنها برای کسب افتخار‌ محسوب می‌شود و امیدوارم این اقدام در خور و شایسته آنها باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول