اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: همزمان با سوم خرداد، مراسم تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در طارم برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در طارم

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا از جمله یادواره شهید معلم محمد طالبیان از برنامه‌های شهرستان طارم همزمان با سوم خرداد است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا در روستاهای چورزق و آب‌بر از برنامه‌های این روز است، تصریح کرد: حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار طارم از افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان طارم خبر داد و گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پروژه‌های عمرانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی از گردهمایی ایثارگران و برگزاری مراسم سوم خرداد در این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور سرداران هشت سال دوران دفاع مقدس جشن ویژه سوم خرداد در این شهرستان برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح در سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: ویزیت رایگان در درمانگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی شهرهای آب‌بر و چورزق و روستاهای درام و شقاقی با حضور معاون استاندار زنجان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول