اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین خبر داد

استقرار هیئت بازرسی در بانک صنعت و معدن قزوین

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین از استقرار هیئت بازرسی در بانک صنعت و معدن این استان خبر داد.

استقرار هیئت بازرسی در بانک صنعت و معدن قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمد‌حسین یزدان‌پناه اظهار داشت: این استقرار در راستای اجرای برنامه‌های بازرسی سال 91 و به منظور بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن استان قزوین در خصوص نحوه اعطای تسهیلات و وصول مطالبات صورت گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان و بازرسان گروه اقتصادی و زیربنایی اداره‌کل بازرسی در این مأموریت، عملکرد بانک صنعت و معدن را حول محورهای قید شده مورد بررسی قرار می‌دهند.

یزدان‌پناه با اشاره به محورهای مورد توجه هیئت مستقر خاطرنشان کرد: بررسی نحوه احراز شرایط متقاضیان تسهیلات و استعلام‌های به عمل آمده از بانک مرکزی، نحوه اخذ وثایق و تضمینات، چگونگی نظارت و مصرف تسهیلات در محل قرارداد و اقدامات به عمل آمده در خصوص مطالبات از مهم‌ترین محورهای این برنامه بازرسی است.

وی با اعلام اینکه هیئت بازرسی تا هفتم تیر ماه در بانک صنعت و معدن مستقر است، تصریح کرد: چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت و یا پیشنهاداتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر در شعبه شهر صنعتی البرز این بانک مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ستاد خبری اداره‌کل بازرسی مرکز استان: 136، شهرستان‌ها: 3350022 – 0281 تماس بگیرند.

بازرس کل استان قزوین یادآورشد: در همین زمینه سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazrasi.ir  نیز آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول