اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش نیروهای اطلاعات و امنیت استان البرز انجام شد

دستگیری شرور سابقه‌دار با 35 فقره شرارت در کرج

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت و عمومی استان البرز از دستگیری شرور سابقه‌دار با 35 فقره سرقت در کرج خبر داد.

دستگیری شرور سابقه‌دار با 35 فقره شرارت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حبیب‌الله صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت:  شرور سابقه‌دار منطقه ماهدشت کرج که سوابق متعدد کیفری از جمله 35 فقره شرارت و اوباشگری را در سابقه خود دارد، طی یک تعقیب و گریز از سوی مأموران، مورد هدف گلوله قرار گرفت و به همراه 2 نفر دیگر از همدستانش دستگیر شد.

وی ادامه داد: «محمد – ه» از اراذل و اوباش منطقه ماهدشت کرج می‌باشد که از سال 1379 شرارت‌های خود را آغاز و تا کنون نیز به اتهام جرائم مختلف 5 مرتبه روانه زندان شده و پس از تحمل حبس و آزاد شدن از زندان، مجدداً به جرایم کیفری خود ادامه داده است.

این مسئول افزود: این شرور سابقه‌دار که همواره با اعمال و رفتارهای خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی، موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده است در آخرین پرونده اتهامی خود در خرداد سال 90 به جرم شرارت و جرایم دیگر دستگیر و روانه زندان شد.

صادقی بیان داشت: این اوباش پس از دستگیری در سال 90 از سوی مراجع قضایی به تحمل 4 سال حبس محکوم و روانه زندان شده بود که در فروردین سال 91 با سپردن وثیقه و رفتن به مرخصی چند روزه از زندان آزاد شد اما پس از اتمام مدت مرخصی، خود را به زندان معرفی نکرد و متواری شد.

وی ادامه داد: دستگیری این شرور که از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب بود و پس از آزادی از زندان مجدداً به ایجاد رعب و وحشت در منطقه پرداخته و در طول این مدت نیز یک نفر از اهالی منطقه را ضرب و شتم و نفر دیگری را شکنجه کرده بود به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

این مسئول افزود: سرانجام مخفیگاه اصلی او در یکی از مناطق محمدشهر کرج به نام ولد آباد مورد شناسایی قرار گرفت و با توجه به سوابق کیفری این شرور، احتمال می‌رفت که وی مسلح باشد و با استفاده از سلاح خود در برابر خواسته مأموران مبنی بر تسلیم خود مقاومت کند. از همین رو  کلیه ترددهای مشکوک تحت کنترل شدید مأموران قرار گرفت تا این که این شرور به همراه 2 نفر دیگر از نوچه‌های خود سوار بر یک خودرو 206 سرقتی که در بیستم اردیبهشت ماه به سرقت برده بود مشاهده شد.

وی در پایان با اشاره به این که نامبرده تا کنون 5 مرحله روانه زندان و آزاد شده است به برخی از سوابق کیفری این اوباش و شرور سابقه‌دار اشاره و گفت: متهم دستگیر شده در طول شرارت خود از سال 1379 تا کنون دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد.

به گفته صادقی آدم‌ربایی و گروگان‌گیری، تهدید و حمله به مأموران با استفاده از قمه و چاقو، حمل، نگهداری و خرید و فروش اسلحه جنگی، ضرب و شتم شهروندان و تخریب اموال شخصی، اغفال دختران فراری، عربده کشی و چاقوکشی در ملا عام، سرقت از کامیون‌های باربری، سرقت خودرو، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت، جعل و کلاهبرداری، نگهداری انواع مواد مخدر،‌ تهیه و توزیع مشروبات الکلی و تجاوز به عنف از اتهامات این شرور است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول