اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت گرفت

انجام 776 مورد بازرسی از واحدهای صنفی خرمشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری، 776 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته است.

انجام 776 مورد بازرسی از واحدهای صنفی خرمشهر

عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا با بازرسی‌ مأموران نظارتی این اداره در ساعات اداری و غیراداری همواره عملکرد اصناف و واحدهای مختلف توزیع اقلام مصرفی مردم در شهرستان مورد بازدید و کنترل قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر با اشاره به برخی اقدامات این اداره تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری، 776 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین از 776 مورد بازرسی، تعداد 76 واحد متخلف شناخته شده و به اداره تعزیرات شهرستان معرفی شدند.

ربیهاوی خاطر نشان کرد: تعداد گزارش‌های دریافتی و شکوائیه‌های مردمی در یک ماه اخیر 163 مورد و احکام صادره از سوی تعزیرات حکومتی 32 فقره بوده است.

به گفته وی همچنین ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 82 میلیون و 200 هزار ریال برآورد شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر با بیان کالاهای متخلف شناخته شده در شهرستان گفت: این کالاها شامل لوازم خانگی، انواع گوشت قرمز و مرغ، شکر، سوخت قاچاق، نانوایان، تعویض روغنی، خواربار و پوشاک بوده است.

وی تصریح کرد: پوشاک، تلفن همراه، نجاری، دکوراسیون و خدمات لوله‌کشی گاز از دیگر موارد تخلف شناخته شده در این مدت در خرمشهر بوده است.

ربیهاوی خاطر نشان کرد: تعداد پرونده‌های بالای 10 میلیون ریال نیز سه مورد بوده که امیدواریم در ماه‌های آینده با تعامل مضاعف شهروندان و کسبه شاهد بروز تخلفات کم‌تری در سطح بازار شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول