اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج خبر داد

ایجاد سالن‌های ورزشی در پارک‌های کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده پارک‌های کرج به سالن‌های ورزشی تجهیز خواهند شد.

ایجاد سالن‌های ورزشی در پارک‌های کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در بازدید عضو شورای شهر تهران از روند احداث پارک‌های این کلانشهر اظهار داشت: با اقدامات انجام شده هم اکنون وضعیت پارک‌های کرج مطلوب و بر اساس آمارهای موجود توانسته رضایت شهروندان را جلب کند.

وی ادامه داد: البته با توجه به افزایش جمعیت و همچنین نیاز شهروندان به فضاهای سبز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تعداد پارک‌ها در این کلانشهر زیاد شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با تأکید بر اینکه اولویت سازمان پارک‌ها احداث پارک و بوستان در مناطق محروم این شهرستان است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا در مناطق محروم نیز این فضاها را ارتقا داده و در مسیر رضایت‌مندی ساکنان این مناطق نیز برآییم.

زارع مهم‌ترین حمایت مردم از این سازمان را درست استفاده کردن از فضاهای سبز عنوان کرد و گفت: اگر شهروندان از فضاهای سبز درست استفاده کرده و خود را موظف به استفاده بهینه از این گونه مناطق کنند می‌توانیم فضاهای جدید را با طرح‌های جدیدتر احداث نماییم.

وی افزود: با توجه به وسعت زمین و قابلیت‌های موجود در پارک‌های این کلانشهر بسیاری از این مراکز می‌توانند به سالن‌های ورزشی مجهز شوند.

زارع، ایجاد سالن‌های ورزشی را در پارک‌ها مهم خواند و عنوان کرد: با احداث سالن‌های ورزشی در پارک‌ها می‌توانیم علاوه بر ایجاد فضاهای تفریحی برای جوانان و خانواده‌ها در ارتقای ورزش نیز موثر باشیم.

در ادامه این بازدید هادی ساعی عضو شورای شهر تهران نیز طی سخنانی روند احداث پارک‌ها در کرج را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات انجام شده از سوی سازمان پارک‌های کرج به منظور احداث بوستان و پارک در این شهرستان بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: البته نباید به همین جا بسنده کرد و باید تلاش بیشتری را به منظور توسعه این گونه فضاها انجام داد.

ساعی گفت: سازمان پارک‌ها برای احداث این گونه فضاها در کرج از روش‌های نوین استفاده کرده که این امر در ارتقای روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان موثر است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول