اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص بودجه‌ 32 میلیون تومانی صورت گرفت

آغاز به ساخت سالن کتابخانه عمومی خرامه

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی ساخت سالن مطالعه کتابخانه عمومی خرامه با اختصاص بودجه‌ای بالغ بر 32 میلیون تومان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به مساحت 160 مترمربع آغاز شد.

آغاز به ساخت سالن کتابخانه عمومی خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، با حضور فرماندار خرامه، نماینده مردم خرامه، کوار و سروستان، نماینده ولی‌فقیه در سپاه خرامه و جمعی از مسئولان، عملیات اجرایی ساخت سالن مطالعه کتابخانه عمومی خرامه با اختصاص بودجه‌ای بالغ بر 32 میلیون تومان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به مساحت 160 مترمربع آغاز شد.

فرماندار خرامه در آیین آغاز به ساخت سالن مطالعه کتابخانه عمومی خرامه اضافه کرد: در سال گذشته حمایت‌های خوبی در امر کتابخوانی و کتابخانه در این شهرستان صورت گرفت و بودجه‌ای از اعتبارات دو درصد نفت برای توسعه فضای فیزیکی کتابخانه و خرید کتاب اختصاص داده شد.

داریوش دهقان گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید تمام مسئولان همراه با دیگر اقشار فرهنگی این شهرستان برنامه‌ریزی و هدفمند تلاش کنند.

فرماندار خرامه افزود: برای ایجاد کتابخانه در روستاها نیز تلاش‌هایی صورت گرفته و به‌زودی شاهد احداث کتابخانه در روستاهای این شهرستان می‌شویم.

داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اگر بخواهیم به فکر رشد و پیشرفت آینده باشیم باید بیشترین تمرکز را در حوزه آموزشی و فرهنگی داشته باشیم.

وی گفت: توجه به کتابخانه باید در اولویت باشد و محیط مناسبی را برای مطالعه ایجاد کنیم.

به گزارش فارس، کتابخانه عمومی شهر خرامه با بیش از 22 هزار جلد کتاب و اشتراک 60 عنوان نشریه، سه عنوان روزنامه، 23 هزار عضو فعال و درجه ششم کشوری از کتابخانه‌های مطرح و فعال در این استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول