اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

60 دستگاه اجرایی کهگیلویه مجهز به کتابخانه باز است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: هم‌اکنون 60 دستگاه اجرایی کهگیلویه مجهز به کتابخانه باز است.

60 دستگاه اجرایی کهگیلویه مجهز به کتابخانه باز است

سید ناصر رضایی صبح امروز در حاشیه افتتاح کتابخانه باز فرمانداری کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این کتابخانه در فضایی به مساحت 24 مترمربع و در سالن همکف فرمانداری کهگیلویه دایر شده است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه این کتابخانه باز به بیش از یک‌هزار و 800 عنوان کتاب تجهیز شده، بیان داشت: سعی خواهیم کرد که این کتابخانه به کتاب‌های روز و جدید مجهز شود و تنوع کتاب نیز در این کتابخانه‌ها لحاظ شود.

رضایی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 60 اداره و دستگاه در شهرستان کهگیلویه به کتابخانه باز مجهز شده‌اند و سعی خواهیم کرد در آینده‌ای نه چندان دور پارک‌ها و معابر عمومی شهر را به کتابخانه باز مجهز کنیم.

مقام عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروزه اهمیت مطالعه و کتابخوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و جامعه ما زمانی خواهد توانست پله‌های ترقی و توسعه را سریع‌تر طی کند که سطح مطالعه و کتابخوانی سیر صعودی به خود بگیرد.

وی افزود: تنها راه استفاده از کتاب خرید آن نیست بلکه با استفاده از راه‌هایی همچون مراجعه به کتابخانه و امانت گرفتن کتاب و حتی با کرایه کردن کتاب می‌توان با دنیای شگفت‌انگیز، زیبا و دوست داشتنی کتاب ارتباط برقرار کرد.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: با گسترش روزافزون وسایل ارتباطی همچون ماهواره‌ها و اینترنت دیگر همانند گذشته مردم برای افزودن به اطلاعات خود به سراغ کتاب نمی‌روند که این امر می‌طلبد مسئولان فرهنگی از طریقی برای ترغیب جامعه و به خصوص کودکان و نوجوانان برای ایجاد ارتباط با کتاب و بحث کتابخوانی استفاده کنند.

رضایی در ادامه بیان داشت: از مهم‌ترین عوامل برای انجام این امر، ایجاد انگیزه و احساس نیاز به کتاب و کتابخوانی و ایجاد رفتاری به نام رفتار مطالعه میان مخاطبان در جامعه است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول