اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

نخستین خط تولید دوچرخه الکترونیکی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و با تلاش بخش خصوصی نخستین خط تولید دوچرخه الکترونیکی واقع در شهرک شکوهیه کار خود را آغاز کرد.

نخستین خط تولید دوچرخه الکترونیکی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم افتتاح خط تولید دوچرخه الکترونیکی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در شهرک شکوهیه قم برگزار شد.

مجری این طرح در این مراسم اظهار داشت: گروه تولیدی صنعتی تندر در پاییز 78 تاسیس شد و تولید موتورسیکلت را سرلوحه برنامه خود قرار داد، این مجموعه در سال اول فعالیت موفق به طراحی و عرضه سه مدل موتورسیکلت به بازار شد.

ابوالفضل حجازی ادامه داد: این کارخانه در سال 80 با هدف اشتغالزایی، خودکفایی بیشتر و کاهش قیمت تمام شده دومین کارخانه این گروه صنعتی را در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع با به‌کارگیری واحد طراحی و مهندسی راه‌اندازی کرد و موفق شد بیش از 55 درصد از قطعات بدنه موتورسیکلت را تولید کند.

وی تصریح کرد: در سال 80 و کمتر از سه ماه سومین کارخانه گروه صنعتی در فضایی بالغ بر 20 هزار مترمربع برای تولید موتورسیکلت مطابق با سلیقه روز بازار شروع به کار کرد.

مجری طرح تولید دوچرخه الکترونیکی عنوان داشت: با راه‌اندازی این کارخانه محصولات گروهی صنعتی تندر به 35 مدل افزایش پیدا کرد و زمینه اشتغال 800 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شد.

حجازی گفت: این مجموعه با افتتاح خط تولید جدید به تولیدی فراتر از پیش‌بینی‌های اولیه دست پیدا کرد و سهم بالاتری از بازار مصرف داخل کشور را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در سال 81 برای تامین قطعات یدکی موتورسیکلت‌های تولیدی و همچنین ارائه قطعات با قیمت‌های منصفانه و جلوگیری از فعالیت سودجویان نسبت به راه‌اندازی بخش خدمات پس از فروش اقدام شد که این بخش همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی تندر گفت: این اقدام موجب حفظ ثبات قیمت قطعات یدکی محصولات این شرکت در بازار شد.

حجازی خاطر نشان کرد: این گروه صنعتی با به‌کارگیری نیروهای جوان و خلاق در راستای اهداف طرح توسعه شرکت با مشارکت بخش خصوصی در استان قم چهارمین کارخانه و بزرگ‌ترین کارخانه فولاد آلیاژی کشور را در مساحتی بیش از 50 هکتار در سال 91 به بهره‌برداری می‌رساند.

وی با اشاره به افتتاح خط تولید دوچرخه الکترونیکی در قم عنوان داشت: دوچرخه‌های الکترونیکی در سوخت و انرژی صرفه‌جویی داشته و از آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند و با افتتاح این خط تولید 500 دوچرخه در روز تولید خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول