اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی هیئت‌های ورزشی

دوچرخه‌سواری همدان عنوان برترین هیئت را کسب کرد

خبرگزاری فارس: در ارزیابی هیئت‌های ورزشی هیئت دوچرخه‌سواری همدان عنوان برترین هیئت را کسب کرد.

دوچرخه‌سواری همدان عنوان برترین هیئت را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هیئت دوچرخه‌سواری استان با ریاست علیرضا شمسی‌پور، در ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی فدراسیون دوچرخه‌سواری رده اول را به خود اختصاص داد و بار دیگر در صدر قرار گرفت.

پس از دوچرخه‌سواری هیئت‌های فوتبال استان به ریاست عباس صوفی، دوومیدانی به ریاست خورشیدی، ورزش‌های همگانی به ریاست هادی سبزواری و جودو به ریاست کیانی فتوت به عنوان پنج هیئت برتر استان معرفی شدند.

هیئت‌های شطرنج، کشتی، ورزش‌های روستایی و عشایری، کبدی و شمشیربازی به عنوان هیئت‌های با رتبه "خیلی خوب" و هیئت‌های قایقرانی، پینگ پنگ، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، آمادگی جسمانی و ایروبیک و هاکی به عنوان هیئت‌های "خوب" معرفی شدند.

در رتبه‌بندی هیئت‌های ورزشی بانوان نیز قایقرانی، دو ومیدانی، دوچرخه‌سواری، جودو و بیماران خاص با رتبه "خیلی خوب" و هیئت‌های همگانی، هاکی، کبدی، آمادگی جسمانی، شطرنج و فوتبال به عنوان شش هیئت با رتبه "خوب "معرفی شدند.

همچنین آقایان امیرگان دبیر هیئت وزنه‌برداری، حبیبی دبیر هیئت بیماران خاص، بنوان دبیر هیئت دوومیدانی، رضوی دبیر هیئت تیراندازی با کمان و الحسینی دبیر هیئت اسکیت به عنوان دبیر هیئت‌های برتر معرفی شدند.

در نشست هیئت‌های ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از این افراد تجلیل به عمل آمد.

در ضمن هیئت دوچرخه‌سواری به منظور گرامیداشت سوم خرداد کاروان دوچرخه‌سواری استان همدان را راهی شلمچه کرد. کاروان دوچرخه‌سواری هیئت استان همدان برای پنجمین بار و در قالب 15 رکابزن و با حمایت بسیج ورزشکاران استان، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه از میدان امامزاده عبدالله همدان راهی شهر شلمچه شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول