اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

ساماندهی تورهای گردشگری چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در آینده‌ای نزدیک تورهای گردشگری در این استان ساماندهی می‎‏شوند که این موضوع تأثیر بسزایی در رونق گردشگری استان دارد.

ساماندهی تورهای گردشگری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی کشور به منظور پیشبرد اهداف توسعه استان در بخش گردشگری این استان، اظهار داشت: صنعت گردشگری یکی از صنایع پردرآمد در جهان است که توجه به این مسئله ضرورت سرمایه‌گذاری در این بخش را بیش از پیش توجیه می‎سازد.

وی صنعتی بودن استان چهارمحال و بختیاری را یکی دیگر از توانایی‌های این استان به منظور رونق گردشگری آن برشمرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در بحث گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در حال ساماندهی برنامه‌هایی هستیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری تورهای مختلف گردشگری در سطح این استان باشیم که با برنامه‌ریزی منسجم اجرا می‎شوند.

ریاحی به همایش تورگردانان که در اردیبهشت‌ماه در این استان برگزار شد، اشاره کرد و افزود: در این همایش نقاط ضعف و توانایی‌های استان را به خوبی شناسایی کردیم تا با برنامه‌ریزی بتوانیم طرحی اصولی در راستای تقویت صنعت گردشگری در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در بحث طبیعت گردشگری روستاهای هدف و عشایری استان نیز باید مدنظر قرار گیرند، گفت: برای اقامت گردشگران در کنار جاذبه‌های گردشگری، خانه‌های استیجاری مشخص شده‌اند که این امر استقبال گردشگران از جاذبه‌های توریستی این استان را افزایش خواهد داد.

ریاحی به مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب چغاخور اشاره کرد و گفت: این مجموعه آمادگی خود را برای همکاری با میراث فرهنگی استان اعلام کرده است، بر همین اساس گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند، می‎توانند از این مجموعه فرهنگی استفاده کنند.

نشست رئیس مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی کشور با مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری، معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در اداره‌کل میراث فرهنگی این استان برگزار شد، در پایان این نشست مقرر شد تفاهمنامه‌ای بین جهاد دانشگاهی کشور و سازمان میراث استان منعقد شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول