اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌‌شرقی:

بهره‌برداری از مجتمع گردشگری «شانلی» در سهند بستان‌آباد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: مجتمع اقامتی، گردشگری و تفریحی «شانلی» سهند در فضایی به وسعت دو و نیم هکتار آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از مجتمع گردشگری «شانلی» در سهند بستان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، تراب محمدی در بازدید از پروژه‌های عمرانی گردشگری شهرستان بستان‌آباد اظهار کرد: این مجتمع در دو فاز در حال ساخت است که احداث فاز نخست آن با وسعت 10 هزار متر مربع، با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به مشخصات فاز نخست این مجتمع افزود: خدمات رفاهی مانند امکانات تفریحی، ورزشی، تالار و رستوران پذیرایی و فست‌فود و نیمی از بخش‌های اقامتی قسمت‌های تمام شده مجتمع اقامتی گردشگری شانلی سهند را تشکیل می‌دهند.

محمدی با اشاره به مدت زمان ساخت این مجتمع بزرگ رفاهی تصریح کرد: ساخت این مجتمع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در سال 88 آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال 91 تمام بخش‌های آن تمام و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گفت: فاز دوم این مجموعه به‌عنوان طرح توسعه‌ای مجتمع، در فضایی به وسعت یک و نیم هکتار، محوطه‌های تفریحی با امکانات ورزشی مانند پیست اسکی آموزشی و تفریحی و رودخانه‌های مصنوعی را شامل می‌شود.

محمدی ساخت این مجتمع را در امر اشتغالزایی نیز موثر دانست و گفت: این مجتمع پس از اتمام به‌صورت مستقیم برای بیش از 100 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به محل ساخت مجتمع اقامتی، تفریحی و رفاهی "شانلی" یادآور شد: قرار گرفتن این مجتمع در مسیر پیست اسکی سهند و مجاورت با روستای "ثمرخزان" با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و طبیعت بکر و بی‌نظیرش، با فراهم آوردن امکانات اقامتی و رفاهی می‌تواند عاملی برای جذب بیش از پیش گردشگران به این منطقه شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول