اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز:

سایپا می‌تواند نماینده شایسته‌ای از ایران در آسیا باشد

خبرگزاری‌فارس: سرمربی تیم‌فوتبال سایپای‌البرز گفت: تیم ما توانایی قرار‌گرفتن در جمع تیم‌های برتر لیگ و راهیابی به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را دارد.

سایپا می‌تواند نماینده شایسته‌ای از ایران در آسیا باشد

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌فارس در کرج اظهار‌داشت: باشگاه سایپا دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی بوده که قرار‌گرفتن این مجموعه در کنار ظرفیت‌های ورزشی استان‌البرز ترکیب بسیار خوبی را تشکیل داده است.

وی تصریح‌کرد:‌ از یک سو سایپا دارای ساختار منطقی و مبتنی بر اصول مدیریتی و با‌ هدف  تربیت‌ و پرورش جوانان مستعد بوده و از سوی دیگر استان‌البرز از نظر حضور جوانان با‌انگیزه و با‌استعداد قابلیت‌های بسیار‌خوبی  دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای‌البرز ادامه‌داد: بنابراین قرار‌گرفتن  این دو در‌کنار هم، موجب شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای‌البرز به موفقیت‌های ارزشمندی دست‌یافته  که یک نمونه آن تربیت و پرورش بازیکنان حرفه‌ای و تحویل آنها به ورزش کشور است.

* تیم فوتبال‌سایپا به آنچه که استحقاقش را دارد، دست‌نیافته است

تقوی با بیان اینکه آماده‌سازی یک مجموعه حرفه‌ای فوتبال و حضور این تیم در عالی‌ترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور تنها یکی از جنبه‌های فعالیت سایپای‌البرز است، گفت: مسئولان استان البرز باید از باشگاه فوق حمایت بیشتری داشته تا مدیریت سایپا بتواند اهداف کلان ورزشی خود را برای جوانان استان با قدرت بیشتری پیگیری‌کند.

وی در ادامه با‌اشاره به برنامه‌های تیمش برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشورمان ابراز‌داشت: سایپا تاکنون به آنچه که استحقاقش را داشت، نرسیده‌است.

این سرمربی فوتبال تصریح‌کرد: به عنوان نمونه سایپا در فصل گذشته می‌توانست به عنوان یکی از نماینده‌های ایران به جام باشگاه‌های آسیا راه یابد که به دلایل اشکالاتی به این مهم دست‌نیافتیم.

تقوی در پاسخ به پرسش خبرنگار‌فارس در کرج مبنی بر‌اینکه آیا هدف سایپای‌البرز در فصل آینده لیگ برتر راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا است؟ گفت: به طور قطع ما خود را در حد و اندازه‌هایی می‌دانیم که بتوانیم برای ایران در آسیا نماینده شایسته‌ای باشیم.

سرمربی سایپای‌البرز متذکر‌شد: البته دستیابی به این هدف مهم نیازمند مقدماتی بوده که بسیاری از آنها از جمله بهره‌مندی از مدیریت سامان‌یافته، امکانات ورزشی مناسب و همچنین بازیکنان جوان و با انگیزه فراهم‌است.

وی در پایان تاکید‌کرد: با‌این امکانات مردم استان‌البرز حق دارند که از سایپا انتظارهایی فراتر از لیگ برتر داشته‌باشند و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان در فصل آینده باید با تلاش بیشتر برای برآورده‌کردن انتظار مردم تلاش‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول