اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا خبر داد

بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌زهرا بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و زیر‌بنایی در این شهرستان در چند ماه آینده خبر داد.

بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی صفری ظهر امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال به پروژه و طرح‌های عمرانی بویین‌‌زهرا تخصیص یافته است، اظهار کرد: در سال جاری چندین پروژه و طرح بزرگ عمرانی و زیر‌بنایی در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: میزان تعامل ارگان‌های خدماتی با شهرداری بویین‌زهرا نیز در سال گذشته بسیار زیاد و چشمگیر بوده است.

شهردار بویین‌زهرا با اشاره به لزوم استفاده از نیرو‌های جوان و با انگیزه در طرح‌های مشارکتی تصریح کرد: حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان در عرصه‌های عمرانی و آبادانی در جامعه قطعا سبب پیشرفت و تولید هر‌چه بیشتر و با کیفیت‌تر می‌شود.

صفری با بیان اینکه لزوم توجه به معضلات زیست‌محیطی و آلودگی‌های مختلف از اهمیت بسیار ویژه‌ای در این شهرستان برخور‌دار است، اضافه کرد: در سال جاری از حد‌اکثر ظرفیت و توانمندی‌ها برای کاهش معضلات و موانع متعدد شهری و روستایی استفاده می‌کنیم.

وی فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری بویین‌زهرا در حوزه خدمات شهری را بسیار موفق و راهگشا دانست و بیان کرد: بهره‌برداری از چندین طرح خدماتی در این شهرستان، ایجاد مکان‌های تفریحی برای اوقات فراغت جوانان و نیز برپایی جشنواره‌های مختلف در حوزه بررسی مسائل شهرنشینی از اهم برنامه‌های شهرداری بویین‌زهرا در سال گذشته بوده که به طور کامل اجرا شده است.

شهردار بویین‌زهرا عنوان کرد: در سال جاری با تعامل و همکاری ادارات در بویین‌زهرا برنامه‌های بسیار متنوع‌تری در این حوزه انجام می‌شود.

صفری با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سال گذشته برنامه‌های فراوانی در راستای جلب رفاه عمومی شهروندان و جوانان صورت گرفته است، تشریح کرد: رنگ‌آمیزی و تزیین متعدد سطوح، پارک‌ها، و خیابان‌های اصلی بویین‌زهرا، اجرای ویژه برنامه‌های مفرح و شاد برای شهروندان در طول ایام مختلف سال و به ویژه در سه ماهه تابستان، برپایی نمایشگاه‌های متعدد عکس و آثار هنری، برپایی همایش‌های بزرگ بررسی دغدغه‌های فرهنگی با حضور اساتید و کارشناسان مطرح کشوری، ایجاد ایستگاه‌های نشاط و شادی در فصول مختلف سال و  نیز انتشار و توزیع کتب و محصولات فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌های از برنامه‌های محوری شهرداری بویین‌زهرا در سال 90 در حوزه امور فرهنگی و اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول