اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

امام خمینی(ره) قرآن و اسلام محوری را سرلوحه امور قرار می‌‌دادند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌رضوی گفت: امام راحل در راستای اهداف بلند امیرالمومنین(ع) در توسعه عدالت در جامعه، قرآن و اسلام‌محوری را پی‌گیری می‌کردند.

امام خمینی(ره) قرآن و اسلام محوری را سرلوحه امور قرار می‌‌دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در نشست خبری که در محل سالن اجتماعات این شورا برگزار شد با اعلام ویژه‌برنامه‌های این ستاد که در روزهای 13، 14، 15 خردادماه جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال در بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) ایام اعتکاف، ایام‌البیض و سالگرد ولادت امیرالمومنین(ع) را پیش رو داریم.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه این تقارن را به فال نیک می‌گیریم، افزود: امام راحل نیز در راستای اهداف بلند امیرالمومنین(ع) در توسعه عدالت در جامعه، قرآن و اسلام‌محوری را پی‌گیری می‌کردند.

سلطانی با اشاره به اینکه انقلاب ما نیز جرقه و شمه‌ای از چند سال حکومت امام علی(ع) در کوفه است، تاکید کرد: بنابراین در استان خراسان‌رضوی که جزو نخستین استان‌ها در تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) بوده است 16 کمیته تعیین شده که در تمام شهرستان‌ها فعال هستند.

وی ادامه داد: این کمیته‌ها نیز در سال جاری به فراخور حال خود برای اقشار مختلف جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) افزود: آنچه که در سال جاری از اهمیت خاصی برخوردار است این است که باید در مجموع بین سالگرد ارتحال امام(ره)، بزرگداشت شهدای گران‌قدر 15 خرداد که اکنون در آستانه پنجاهمین سالگرد آن هستیم و ایام ولادت امیرالمومنین(ع) با حفظ قداست هر کدام از این برنامه‌ها که جایگاه خود را دارد بتوانیم این سه برنامه را به نحو احسن مدیریت کنیم تا به هیچ یک از آنها خللی وارد نشود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در در دو ستاد اجرایی مشهد و شهرستان‌ها در استان خراسان‌رضوی و در روزهای 13 و 14 و 15 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود که در مجموع شامل چاپ کتاب‌هایی در زمینه زندگی، افکار دیدگاه‌ها و وصیت‌نامه امام خمینی(ره)،  پخش 13 هزار سی دی، برگزاری مسابقه‌ای با عنوان "یاد یار" با مشارکت رادیو معارف، همایش هیئت رهروان روح‌الله برای فرزندان شاهد، اعزام تعداد 35 هزار نفر از بسیجیان استان به مرقد امام راحل، تجلیل از متولدان روز 15 خرداد و 13 رجب در سال جاری که نام آنها مزین به نام علی(ع) و روح‌الله(ره) است از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئت مذهبی و مجامع امور صنفی در مشهد و 14 شهرستان دیگر استان، محفل انس با قرآن توسط دارالقرآن ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان، اعزام 10 دستگاه اتوبوس به تعداد 500 نفر زائر توسط جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف به مراسم ارتحال امام(ره)، نام‌گذاری مسابقات ورزشی سطح استان و هیئت‌های ورزشی به یاد امام راحل، اعزام بانوان با قطار و صدور بلیط برای 3 هزار نفر در هفته آتی، اعزام شش دستگاه اتوبوس به تعداد 280 نفر به مرقد امام(ره) در تهران و تعداد زیادی از برنامه‌های اجرایی دیگر در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول